Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

torsdag 2 september 2010

I would like to thank the academy...Sparkling Award & Beautiful Blogger Award

Rara, megablåögda (alltså helt konkret, ej sådär naivmetaforiskt) Beleza och söta Benefit-tokan Skimmerskuggan med de fina flintfärgade irishinnorna har gett mig bloggpriser, tack ska ni ha tjejer!



Till Sparkling Awarden hör att man ska berätta om vad man själv gillar med sin blogg och sen skicka budkaveln vidare till andra vars bloggar man diggar. Även om jag latmaskat en tid med bloggen tycker jag själv att jag skriver någorlunda okej (bara jag får tummen ur) och att jag skriver om saker jag verkligen gillar. Därför är jag inte den första att skriva om MACs vår/sensommar/höst/slasksäsongs-kollektioner, jag behöver inte alltid vara så superintresserad. Men attans om inte Venomous Villains-kollektionen får mig att droola! Men oftast är jag nog den som istället skriver om en tvål som fått mig att nästintill kopulera med bara lödderemballaget eller om ett lila lack jag nyförälskat mig i - oberoende om lacket sen kommer från Orly, OPI eller Pierre Roberts höstkollektion anno domini 1992.

Jag skickar priset vidare till Beautybabe och Saintbella, två storfavoriter varav den första är en ny bekantskap medan SB hör till kategorin gammal-som-gatan-men-alltid-lika-nyasfalterad-och-fräsch.



Till Beautiful Blogger-awarden hör att jag ska berätta 7 intressanta saker om mig själv. Hmm. Låt om oss börja listan med kosmetik:

1. Jag gjorde igår en Kicks-runda och hamstrade förutom en klapp till mannen följande produkter:
a) Proffs Dry Shampoo for Oily Hair b) Mavala förtunning för nagellack, c) Scandinavian formula värmespray och d) Depend all-in-one-lack.
2. Jag ska just börja en danskurs men min man.
3. Jag drömmer ibland om att jobba på Lush.
4. Jag älskar gamla foton. Ni vet, de där med sirliga, mörka ramar var folk står högtidligt, samtidigt skrämda och saliga och stirrar mot en i sina söndagskläder.
5. Jag tycker om att plocka svamp.
6. Men jag hatar, hatar, hatar älgflugor!
7. Jag har just nu inte tillgång till ett badkar hemma men jag klarar mig mer än väl med bastu. Bastu och tjärdoft, yummy!

Denna award postas till
Pieni Nutturapää
och Just Blushing.

Mahtisinisilmä Beleza on lahjoittanut tälle blogilaiskanmadolle Sparkling-Award-palkinnon, yey! Lisäksi piikivi-iiriksinen Skimmerskuggan on suloisuudessaan antanut minulle Beautiful Blogger-palkinnon, hurraa! Kiitos tytsät!

Ekaan palkintoon kuuluu, että sen saaja harjoittaa hiukan henkseleidenpaukuttelua ja kehaisee omaa blogiaan ja sitten lähettää sen eteenpäin omille blogisuosikeilleen. Nonniin, paukutellaanpa vähän henkseleitä. Pidän omassa blogissani siitä, että kirjoitan mielestäni ihan suht sujuvasti ja että silloin kun saan aikaiseksi suoltaa sulosanoja, niin riimittelen sellaisesta, mikä minua tosiaan kiinnostaa. Sen tähden en ole trendikkäin bjuutiblogi joka heti kuolaa guerlainin uusinta syyskokoelmaa tai joka ikinen kerta postaisi/ostaisi uusinta MAC-kållektiööniä. Mutta Venomous Villains-kokoelma tullee olemaan poikkeus, niin paljon odotan varsinkin Maleficent-kamoja!




(Kuva lainattu Lipglossbitchiltä)

Tämä awardi kopsahti siis jo hurritekstissä etiäppäin Saintbellalle ja Beautybabelle.

Sitten on vuorossa Beautiful Blogger-palkinto. Kyseiseen palkintoon liittyy velvoite kertoa itsestään 7 mielenkiintoista asiaa. Kokeillaanpa mitä keksin:

1. Syön paraikaa aamiaista. Kyseinen herkku koostuu (maito)kahvista, rasvattomasta hedelmäpommijugurtista johon olen jemmannut vadelmia, OBH-Nordicalla grillatusta polarjuusto- ja tomaattipaahtiksesta, omenamehusta ja pikkukulhosta riisimuroja. Aj Lööv mi some breakfast. <3
2. Yöpöydälläni on tällä hetkellä pari kirjaa. Kaari Utrion Vanajan Joanna, eräs kampaamo- ja kauneusalan historiikki ja True Blood-sarjan eka opus.
3. Kirjojen vieressä köllii korillinen Lushanuuksia, mm hierontapaloja ja saippuoita.
4. Ostan ennemmin secondhand- ja vintagevermeitä kuin uusinta Mangoa ja Mungoa.
5. Lapsuuteni lempileluja olivat Legot, Viewmasterit ja Lundian nukkekotini.
6. Tapaan tänään rakkaan ystäväni Annen, joka on miltei ainut oikein mahtilapsuuslapsuuden kamu jota tapaan säännöllisesti.
7. Ennen kyseistä kahvittelua joudun painimaan helvetillisen pyykkikasan kera. Sweet.

Tämä palkinto postitetaan siis Nutturapäälle ja Just Blushingille. Olkaatten hyvät!:)

3 kommentarer:

Kerstin sa...

Ååh, bastu! Vi har badkar i nya huset, men ingen bastu. Måste bygga en så fort det bara går!

Blushing sa...

Kiitos vielä palkinnosta :) Lisäsin sen ylpeänä blogiini, pikkupaljastusten kera! :D

Badbomben sa...

Kerstin: Bastu is da shit. I synnerhet med Lush-grejs! :D

Blushing: Ollos hyvä, tuun kohta lukaisemaan punastelevat paljastuksesi! ;D