Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

onsdag 20 oktober 2010

Nubar Fire Sparkle-NOTD för Kohlis & en del trevlig post. Kajaalikynälle Nubar-NOTDi ja lystiä postia.



Jag ska just till universitetet, trodde mig ha en ledig dag men märkte just att så var ikkje fallet, så det här får bli ett snabbisinlägg.



Nu äntligen får Kohlis en NOTD på fire sparkle. Visst är den tjusig? Cabaretmysig och rör sig mellan gränslandet smaklös och extravagant, helhärlig! Tycker den passar extra bra med mina nya "nagellacksvantar" som jag fick som en överraskning på posten av min kära vän Anna, aka Norges Egna Supreme Suppositorium. Här ser ni också de tjusiga smyckena jag vann hos Shoppailumaniaa, tack Anna och Shoppis!




No niin, nyt Kohlis saa vihdoin ja viimein Fire Sparkle Notdinsa. Tästä tuleekin pikapostaus kun yliopisto kutsuu, vaikka luulin ensin minun saavan jäädä koko päiväksi kotiin. Eikö olekin makean huikea blingblingyltiömäisyys? Mielestäni se sopii erityisen hyvin rakkaalta ystävältäni Annalta, eli Norjan Suppo-Hanurilta, yllärilahjaksi saamieni "kynsilakkavanttujen" kanssa. Kuvassa lisäksi ihkut korut jotka voitin Shoppailumanian luona.
Kiitos Anna ja Shoppis! <3

4 kommentarer:

Sanna sa...

jättefint! Vilka söta vantar!:P

Badbomben sa...

Sanna: är de inte gulliga? :)

Sminkan sa...

Jag älskar Fire Sparkle! Min favorit av alla Sparkle-lacken! OCh vantarna är supersöta!

Badbomben sa...

Sminkan: Jag stirrar nog på klorna en hel del med Fire Sparkle på :) FS har den bästa hållbarheten av Sparklen, anser jag.