Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

måndag 18 oktober 2010

Sexigt stuk med Skot Foss. Sexytukka Skot Fossin tapaan.



Kävin alkukuusta Sexy Hairin info- ja koulutustilaisuudessa, jonne oli saapunut herra superkampaajakonnässööri Skot Foss. Paikalle olleille kampaajille suunnatuista leikkaustekniikoista en osaa sanoa hölkäsen pöläystäkään, mutta voin sen sijaan sanoa yleisfiilikseni infosta ja herran ideoista, sekä tästä minulle melko uudesta hiustenhoito- ja muotoilusarjasta.



Rockahtavassa tilaisuudessa soi mösjöö Fossin ja apurinsa, kampaaja Sandra Ylösen, leikatessa, tuunatessa ja puhuessa mm Lady Gaga, Queen ja Guns n' Roses ja pöydillä näkyi Ed Hardy-muotoilurautoja ja tietenkin Sexy Hairin herkullisen hauskuustrendikkäitä puteleita. Ensimmäinen ajatukseni olikin että tässä Tigi saa kyllä vahvan, nuorekkaan hiushaastajan. Voi olla että edgy-rock-tatuointi-whitetrashahtava Sexy Hair onkin onnistunut muita proffseja kanssasiskojaan paremmin nappaamaan juuri tämän hetken trendit.



Tässä onkin sitten hiukan kokeiltavakseni saatuja seksitukkahiuskamppeita. Minulla on suihkussa sen seitsemäntoistamiljardia shampoota ja balsamia, joten kilpailu käytön suhteen on kovaa, mutta Reinvent Color Extend Shampoo on pärjännyt kisassa ensiluokkaisesti. Ihanan hoitavaa ja kermaisaa kamaa, joka lisäksi pukeutuu turkoosiin. Turkoosi on kylppärimme sisustusväri numero yksi (jopa Batmanin bajamajan kakkalapio on turkoosi ;D), joten olen ihan huumassa värimätsäyksestä. Myös sarjan hoitsikka on hyvä ja tuoksu on herkun hedelmäinen. What's not to like?

Muotoilutuotteista sain koklattavakseni Darn Straight-suoristus-ja viimeistelylotionin ja Spray & Play-volyymisuihkeen. Darn Straight on hiukan juoksevamman danoninon näköistä ja lupsakan tuoksuista, vaaleanpunaista emulsiota, joka hoitaa hommansa suoristusraudan kanssa moitteetta. Spray & Playta kokeilin ensi kerran alaspäin moshaten vaalennettuun tukkaani ja täytyy sanoa että pito oli jopa vuorenpeikohko; kääntäessäni kupolini normitasoon tukkani volyymi oli über glamrock ja piti jopa hiukan plätätä tukkaa jotta olisin työkunnossa. Skot F puhuikin paljon cocktailtouhusta hiustenmuotoilussa ja kehotti rohkeasti kokeilemaan sarjan eri tuotteiden yhteisvaikutusta - mielestäni piristävä poikkeus usein kuultavaan "ei sitä käytetä noin vaan näin"-mantraan.



Näistä hobitinkokoisista 50 ml pulloista sen verran, että voi kun tällaisia tehtäisiin enemmän! Tykkään niin kovasti näistä kääpiöistä, jotka on helppo ottaa reissuun ja jota voi myös vaihdella useammin.

Suosittelen Sexy Hair-tuotteita todella lämpimästi, nämä ovat sekä laadukkaita että hauskoja, hyväntuoksuisia ammattilaiskamoja. Entisenä laiskana Godivahenkisenä hiustenlaittajana huomaan nykyisin puolipitkän lettini kanssa useinkin tuunaavani tukkaani eri kuoseihin ja näillä se homma onnistuu vallan mainiosti. Tykkään!




I början av månaden var jag på ett Sexy Hair-utbildningsinfotillfälle i Astoria-salen i Hesa. Till happeningen hade även herr Sexy hair himself, Skot Foss, hittat fram. Som ickefrisör ids jag inte uttrycka mig om herrens frisör- och klippteknik, men vad jag kan snacka om är den feelingen jag fick om eventet och själva produkterna jag fick se och senare även prova.



Infotillfällets image och look var väldigt rockwhitetrashedgycool, ögonen fick insupa Ed Hardy i form av tatueringar och hairtools och öronen avnjöt Paradice City och Bad Romance medan monsieur Foss tillsammans med sin finska kollega Sandra Ylönen klippte, babblade och stajlade. Då jag nibblade på mina publikmarshmallows tänke jag bara att här har Tigi en kraftig trendrival som gärna slukar åt sig unga, rockiga konsumenter.



Här ser ni litet produkter jag fått hem för testning. Som ni säkert anar, bebor ungefär en miljard shampoon och balsambuteljer våran dusch, så konkurransen för att få komma i användning är stor, nästintill armbågstaktikerande. Reinvent Color Extend Shampoot & balsamen har ändå klarat sig mer än väl i denna tävlan om att få sköta om mitt stuk. I synnerhet shampoot är härligt gräddigt och vårdande och doftar som ett holländskt, levande fruktstilleben. Nomnom. Förutom innehållet gillar jag utseendet på flaskorna - vi har turkos som pondusfärg i duschutrymmet. Till och med kackaspaden till Batmans Bajamaja är turkos. (Det här är förresten just sån info som skönhetsfirmor vill att man ska nämna i infon om deras produkter).



Jag fick två söta, praktiska hobbitstorlekar att testa från stylingsidan; den polishstrejtande Darn Straight-lotionen ja Spray & Play-volymsprayen. Darn Straight ser ut och doftar som en fransk barnjogurt och sköter sitt jobb väl. Spray & Play var nästintill för fungerande - jag testade det med mitt blonderade hår uppochnervänt och moshade en smula och jösses vilken bergakungensdalmoment! Jag fick till och med börja platta till med fingrarna så jag kom i jobbhårskondis! ;D Om stylingsprodukterna nämnde Skot F att han gärna själv ser att folk modigt provar på och cocktailmixar med olika produkter, tycker själv det låter mycket kuligare än den oftare hörda mantran gör-ej-så-utan-så.

Jag kan verkligen rekommendera de produkter jag testat från Sexy Hair. De doftar gott, funkar bra, ser bra ut och känns roliga och proffsiga att använda. Jag, som oftast varit superlånghårig och lat hårfixare, är nuförtiden med mitt mellanlånga, blonda hår mycket mer benägen att fixa och duuna med stuket och jag använder gärna dessa för att få den finishen jag är sugen på. Ich digge und rekommendere diese zu gegunken, bitte!

Inga kommentarer: