Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

tisdag 13 januari 2009

Dagens vill-ha!



Idag har jag musealjobbat med en gammaldags spartidsverkstad var vi bland annat berättade om och provade på krigstida gunkningstips: hur man fixar ögonbrynen med kol och hur man gör en husmorsansiktsmask, ni vet, skönhet med sån budget som får H&M att verka som värsta vuitton.

I dagens retroanda har jag extrema habegär efter badbombssaligheten ovan! Ser ni den absurt härliga vintagedesignen? Sex stycken gammaldags, mysigt milda brusovulationer i en äggkartong! Iiik!

115 kr från Spastugan, åh vad jag är sugen på att prova dessa! Nån som provat på Spastugans bomber?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har testat dem! Minns inte nu om jag lagt upp nån recension på bloggen, men det är iaf jättebra bomber.:)

Anonym sa...

Åh vilken gullig liten kartong :o)

Anonym sa...

Men sötare än sött! Vill ha, men jag har inget badkar, attans!

Kajalpennan sa...

Jag har testat. Problemet är att en räcker inte till vårt badkar så det blir lite mjäk (både spastugans och lush) och lägga i 2? Det är jag för snål för ;)

Anonym sa...

När jag får pengar kan jag köpa ett color club och skicka till dig :-) Kram katt aja

Anonym sa...

hihihiii...ägglossning ;)) supersöta!

Honey sa...

Those eggs look cute :)

I have an award for you in my blog!

CrazyNails sa...

ITM var lite rolig där..hihi. Men jag tycker dom är super söta:)

Badbomben sa...

Sublim: Lägger bakom örat, tack fr tipset!:)

Linda: Ja, är de inte hur söta som helst?:D

Johanna: kanske du kan göra gunkomeletter istället?;) Jag tror det skulle löna sig att skaffa även utan badkar - det gjorde jag före vårt badkar med flera lushisar!

Kohlis: Nej men hur stor bassäng har ni? Nyfiken!

Aja: Sötnosen! Jag skicar isf en överraskning till dig! Hur mår Stickan?

Inthemake: Litet gunklossning är aldrig fel!:D

Honey: Nomen ist omen, you're too sweet! Kiitos paljon!:)

CN: ITM är vår lilla snuskhumris!<3 Visst är de fina!