Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

fredag 9 januari 2009

Jag har en snäll storebror...



....som förser mig med badbomber! I julas fick jag en låda som han beställt från Lush och mitt bland pop cornen (Lush kör ju meganaturvänligt förpackningsmaterial) snokade jag fram tre tjusigheter till mig: Sexbomb, Avo bath och Geo Phyzz. Han hade därtill stoppat med en English Countryside till min sambo. Min citrongräsiga Avobath har jag ren snorklat i och nästa akvatiska mininagasaki ska jag skapa med gröngölingen Geo Phyzz. Underbart efter första vintriga arbetsveckan! Fredagsbliss potens tusen med denna fräsiga nukleärterapeut med cypress, sandelträ och hawaiianskt havssalt!

5 kommentarer:

Sminkan sa...

Låter härligt! Men det är lite elakt att fresta med badbomber när du vet att jag bara har dusch nu... Anar du hur jag sörjer mitt badkar? Speciellt när det är kallt ute. en dusch kan aldrig ersätta känslan av att sjunka ner i ett riktigt hett bad!

Badbomben sa...

Sminkan: Jag vet, ursäkta min sadism! Ibland är dusch trevligt, då man har bråttom och så men annars kommer man nog inte ifrån det faktum att det är som att jämföra simhall och spa. Nu saknar jag ännu bastu så sen är trion komplett!:D Man ska nog ha alla tre!

Anonym sa...

Du har en snäll bror du! jag har precis invigt min 5-åriga systerdotter i Luch sortiment och man kan väl lugnt påstå att hon blev såld! haha...

Anonym sa...

Gulliga bror som ger dig badbombisar!!! Borde skaffa mig några jag me och bada lite mer...LUSH är verkligen det perfekta badbombsplejset :o)

Badbomben sa...

Santacarolina: Bra att du Lush-uppfostrar!:D

Linda: Inget bättre än Lush på vår jord, eller hur?;) Att badbomberna kan vara så perfekta...