Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

söndag 11 januari 2009

Gunk-groupies, streck upp handen nu plus NOTD: China Glaze Blue island ice tea.




Under pinuppan till höger finns prenumerationsknabylen ifall ni vill försäkra er om att få läsa varje verbalgunkning jag åstadkommer! Kläm till med musknappen, vettja!

Sen till söndagsnotden som består av två lager av köldknäpp. Idag har jag nämligen skimrande, ljusblå isklor med ChG Blue island ice tea från Bahama Blues-kollektionen. Mmm-mm! Otroligt snyggt, som fruset kvicksilver eller en silverfärgad blåvinge! BIIT får en att gå metafysiskt vilse i snödrottningens slott; i nordanvindens näste av safirmyriader och istappar!

6 kommentarer:

Bitte sa...

Jag följer dig redan varje dag genom google reader. Man vill ju inte missa något.

Jag älskar Blue island ice tea. Det är såååå läckert!

Anonym sa...

Kan du inte lägga upp bloggen via bloglovin också? Eller funkar det bara med en sån funktion?

Sminkan sa...

BIIT är verkligen fin. Man undrar lite varför den glöms bort, i alla fall av mig. Jo, just a, den sega torktiden var det... Men fin!!

Chaosophia sa...

Whee, BIIT är underbar! :D

Anonym sa...

åh så härligt isigt tjusigt!!

Rocketqueen sa...

Mums! Fantastiskt!