Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

måndag 5 januari 2009

Rumstering pågår.

(Gunk out: Det hottaste i removerväg för 2009?)

Ja, rumstering pågår. Därför kan min blogg se ut som Lemmys lsd-trip från flower power-eran. Den kan också se ut som en färgblind och konservativ gothtants våta dröm, vilket är läget just nu, svart, svart, svart och estetiskt eländigt. Litet rätt men 99 % åt skogen, vilket beror på att blogger tydligen har pms och vägrade ladda den där hotta rita haywoth-liknande retrogrejen som jag hittade efter timtals intensivt layoutsurfade även om jag egentligen läst alltför mycket Stieg Larsson för en dag och borde gå och sova men ibland går det så då man inte varit på bloggen ett tag och man blir AllmänInspirerad och betagen av den Stora RumsteringsLusten och inte kan avsluta meningar för den delen heller.

Jag har en del nytt gunk att visa er! Kom alltså idag hem från skärgården så nu får ni igen stå ut med mig. Tihi.

4 kommentarer:

Bitte sa...

Hoppas det ordnar sig med layouten. Det är så frustrerande när det inte går som man vill. All kraft till dig:)

Badbomben sa...

SJ: Tack, tack!:D Nu har jag nästan gett upp för stunden, fick åtminstone mina länkar tillbaka. Och en pinuppa räddar mitt humör!:)

Anonym sa...

Stieg Larsson varvat med nagellackande och gunksurfande är inte det sämsta ska jag säja! Har testat på detta själv, det blev mest Stieg L...

Badbomben sa...

frk_frodig: Samma här! Streckläsning som heter duga!:D