Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

söndag 25 januari 2009

Hoppsan!


Häromdan var det igen meningen att bara ta en liten avsniffare till TBS som tillsammans med Lush och Saape bildar mitt AA (Aromatiska Allierade), eller om man frågar min plånbok, ondskans axelmakter. Men jag blev GunkSugen! Hur kan man motstå en södernsmaskig, pinacoladisk kokoshandtvål? Eller en härlig hallonduschgel?

Därtill fick en grön gunkgoblin, Tea tree oil face mask, följa med i shoppingbagen. Den verkar jättebra, återkommer med noggrannare recension då min hy fått experimentera mer med masken!

Uppdatering: Som ni ser så har jag grejat litet med bloggen, vill ha alla Sminkjanten, Inthemaken, Bettielin och Ajan & c:o med i länklistan så var inte rädda om ni ännu fattas i listan. Om ni tycker att jag hittills missat er fina, renodlade gunkblogg i listan min så släpp ett litet gutturalt läte, ok?:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Va snygg bloggen har blivit, röd & svart, mycket tjusigt ;)