Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

tisdag 6 januari 2009

Mitt nya jobb börjar imorgon.


Och nu har jag små fjärilar i magen. Mest glada sådana, ni vet dagfjärilar med gula vårvingar. Har jobbat på stället ren sen året knackkorv men har fått ett vikariat på ett halvår och har mycket nytt som jag måste och får insupa från och med imorgon. Spännande!

Börjar nya jobbet med O.P.I Elephantastic pink på klorna, det känns piggt men ändå ganska sakligt för kontorstid. Jag menar, jag har ren guidat med bland annat Death tar och DS Glamour så nu känner jag mig nästintill au naturelle!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Vad spännande, hoppas du får en härlig dag!

Bella sa...

Lycka till! =)

J sa...

Lycka till!

Anonym sa...

Vad roligt!! Lycka till på nya jobbet :) klart att det går bra med ett så läckert lack på naglarna!

Marie sa...

Lycka till, GRATTIS och snyggt nagellack!

Bitte sa...

Lycka till. Kommer sända en extra tanke till dig under dagen.

Anonym sa...

Gud vad kul! :) Grattis grattis!

Anonym sa...

Vad roligt för dig! Hoppas allt går bra :)

Sminkan sa...

Grattis! Det är ju där du vill jobba! Hurra, hurra!

Anonym sa...

Grattis till nya jobbet! Hoppas den första dagen gick som en dans. :)

Anonym sa...

Åh stort grattis till nytt jobb, hoppas det gick bra idag :o) Finfint lack oxå ;o)

CrazyNails sa...

Grattis till ditt nya jobb!!!

Anonym sa...

Grattis grattis! :D Hoppas att allt gick bra! :)

Badbomben sa...

Alla sötnosgunkisar: Tack ska ni ha, ni är omtänksamma! Har varit riktigt skoj - och bråttom, vilket lett till att bloggen lider litet. Men I'll be back:D

Anonym sa...

Åh hur går det på det nya jobbet ?? ;)

Anonym sa...

G R A T T I S till nya jobbet, hurra!
Hoppas det gick bra med lacket,om jag inte missminner mig alldeles var det väl ett lack du bytte med mig?