Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

tisdag 30 september 2008

Badbombens blogg fyller år!


Räknade jag just rätt? Jag tror bestämt det även om jag och matte inte alls är en bra ekvation. Min ytterst sakliga och officiella gunkblogg fyller nämligen 1/2 år! Jippii! Det har varit überskoj och det tack vare er som läser och kommenterar. Jag har fått lära känna så många härliga personer genom den här fåfänga, roliga hobbyn, tack till er alla smink- och tvålsmåttingar!

Givetvis ska det bli en liten utlottning på bemärkelsedagen. En av er har möjligheten att vinna en liten gunk-överraskning! Ni deltar helt enkelt genom att kommentera i det här inlägget, ni som inte har en blogg kan skapa en egen liten pseudonym eller namnteckning så har jag lättare att dra en vinnare. Kom ihåg att kolla om ni vunnit så får jag tag på den ifrågavarande lycko-osten. Vinnaren dras i slutet av denna vecka, lycka till!

Uppdatering: Alla som kommenterat före kl 21.00 (vi säger svensk tid då de flesta av er kommer från Sveariket) på söndagen deltar i tävlingen:)

34 kommentarer:

Anonym sa...

Å Grattis! Jösses vad tiden går fort dont u think. Självklart måste jag vara först ut med att tävla då jag är en sucker för överraskningar *suktar*

Anonym sa...

Grattis grattis! Brukar vara inne och läsa din blogg ibland men jag är tyvärr oerhört dålig på att kommentera. Man måste ju däremot passa på när det är tävling! :)

Anonym sa...

Nä men va roligt, grattis! Tur att jag inte hade missat så mycket av din roliga blogg :)

Självklart vill även jag vara med och tävla. Om jag sedan också vinner, så kommer jag nog gilla dig ännu mer! :D

Anonym sa...

Grattis!!! :D

Anonym sa...

Grattis! Vad kul :D Gunköverraskning låter underbart!

Anonym sa...

Grattis! Och tack snälla snälla du för gottiset! =)

Blev så glad och det behövs nu, när min andra katt också är sjuk (Den lata randiga bondkatten)

Anonym sa...

Men OJ vad roligt. Vet du, jag trodde du hade bloggat mycket längre än så, har aldrig kollat igenom arkivet bara.

Och en lten utlottning tackar man ju inte nej till. Jag vill vara med!! :0)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Hehe Grattis! har varit ett nöje att läsa bloggen :D

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Å vad kul! Grattis Badisbloggen:)

Anonym sa...

Grattis!

Anonym sa...

Grattis Badis!!! Jösses vad fort det går... ser fram emot bilder på det nya karet med tassarna också! ;P

Anonym sa...

Jag måste gratulera! Men då kom jag och tänka på att vilken dag som helst fyller min år! Det får jag inte glömma. Och en liten tävling låter väl väldigt trevligt ;)

Anonym sa...

Oj, vad många bra anledningar att fira man får av att blogga! Var tvungen att se efter, och ja, även Yta firar ett halvår denna vecka. Vad synkade vi är Badis!

Anonym sa...

Hipp Hipp Hurraaa Grattis på din halvårsdá badisbloggen :o)

Sminkan sa...

Grattis!!!

Anonym sa...

Grattis Badbomben!

Anonym sa...

GRATTIS i stooora lass min lilla finska-pinne....puss

Ika sa...

Tiden går fort när man har det roligt! :) Grattis på halvårsdagen! *kram*

Bitte sa...

Grattis. Tiden går fort. Ändå känns det som om bloggen har funnits alltid:)

Anonym sa...

Många grattisar på den stora dagen! Hoppas på många trevliga blogginlägg också i framtiden. Och nu blev jag väldigt sugen på muffins... :D

Anonym sa...

Men Grattis! Va kul, själv är jag ju total nykomling i bloggvärlden och räknar dagar tills jag ska få anmäla min blogg till Pretty! Självklart vill man ju vara med i en gunkutlottning! Man vet aldrig, en vacker dag kanske till och med jag skulle ha tur och vinna nåt ;-) !

CrazyNails sa...

Grattis!!!! Tiden går snabbt när man har roligt:)

Anonym sa...

Oh, jag vill vinna en liten surprice!

Anonym sa...

ÅÅ vad roligt grattis!! Hoppas att du fortsätter blogga lääänge länge!!
Go Badis!!

Anonym sa...

Grattis! Jag blir glad av din blogg, den är härlig!...

Anonym sa...

Grattis Badis!
Din roliga och personliga blogg har snabbt seglat up på min favvo-lista!

Anonym sa...

Grattis grattis! Du har verkligen en bra blogg!

Anonym sa...

Grattis Badis! :D
usch... jag borde också komma ihåg sånt på min blogg, men icke. haha

Anonym sa...

Grattis Badis! Hoppas på att få uppleva ettårsdagen också :)

Anonym sa...

grattis, jag vill gärna vinna, och genom bloggen vet jag att det kommer bli en grym vinst.

Anonym sa...

Grattis! Snart blir det ett år innan du vet ordet av ;)

Anonym sa...

Grattis! Är det så länge sen? Oj så tiden går.. Lite tantigt men sant!