Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

onsdag 1 oktober 2008

NOTD: China Glaze Coconut kiss

Tack vare Linda har jag nu äntligen efter en enda metafysisk, lilofilisk coitus interruptus lagt vantarna över den ultimata lilan. Kokosnötspussen. Det är oemotståndligt! Inte för rödbaserat, heller ingen blålila utan endast vackra lila nyanser som blänker i solskenet. Apsnyggt på all de vis!


Ni som endast skaffar ett lila lack, låt det då vara denna glänsande ametist! Ni kommer att älska den! Jag har själv burit den i flera dagar i streck och känner ingen som helst tristess över det, det är en så saligt skön, kompromisslös lila. Hallowed be thy name, Coconut kiss!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, behöver verkligen ett lila lack! Har varit sugen på det i flera dagar nu, och eftersom jag inte har något går jag olackad (vilket innebär livsfara för mina sköra naglar). Gah, och nu gav du mig beslutsångest också. Coconut Kiss ser ju ljuvligt ut, men jag vill ju lägga vantarna på Misa - Forbidden Lust också! Gah, svåra val ;)

Bitte sa...

coconut kiss är nog mitt favorit lack bland de lila. Namnet är ju också underbart:)

Anonym sa...

Ska vi bilda klubben "Tickle my some kind a coconut"? ;)

Anonym sa...

Jag har ett sådant!

Förresten: Maiden-fan? :D

Anonym sa...

Åh det är riktigt fint, och ljuvligt på dig ;o) Kram!

CrazyNails sa...

Har ett och skäms på mig för jag har inte använt det än!

Badbomben sa...

Sofia: Misas FL är jag också sugen på faktiskt även om den här känns som evolutionens höjdpunkt såhär lackdarwinistiskt sagt!:)

SJ: Ja, allt är perfekt med det eller hur?;)

Johanna: Hahaa!:D Vem är ordförande?

Kajsa: Du är en av de saliggjorda!:D Och Maiden - javisst! Trooper, fear of the dark, afraid to shoot strangers...*myser*

LindusFindus: Tusen tusen tack än en gång för kokosnötspussen!:) Kram!

Crazynails: Hur har du kunnat låta bli? Lacka NUUU!;D