Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

måndag 6 oktober 2008

Nu ska jag ta det där sköna badet som jag inte hann med på eftermiddan....


...med The Body shops Deep Sleep Comforting milk bath float, Cinnamon Buns från Philosophy och en tvålkopp proppad med Lushporrigheter. Mumsmumsfilibabba Badis är så förtjust i vårt tass-badkar:) Kanske jag också lägger en chokomask i ansiktet eller ger kroppen en omgång av kaffeskrubb. Med mig tar jag en kopp varm kakao och en trevlig blaska. Mmm.

Hur har jag kunnat existera, andas och finnas till utan ett badkar! Jag ser så fram emot nästa veckas bloggtema som gäller badsnusk i alla dess former!

(Badnymfen lånad)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så härligt de där lät..mmm!!

Badbomben sa...

Linda: Det var riktigt, riktigt mysigt! Det blev en chokomask och sen ett ordentligt varmt bad, är ännu också ett russin:D Kaffeskrubben tänkte jag sen också spara tills en morgon så nu blev det lugnare puckar med vaniljskrubb:)

Anonym sa...

Låter som ett härligt projekt ;)

Anonym sa...

Åh, vad mysigt det låter! Grattis till badkaret! Vad är det för mysig chokomask du pratar om?

Hurra, nu kom jag på att jag har en ny badbomb som väntar :D Attans, har dock bestämt för mig att det var en lugnande, blå sak. Kanske lite olämplig att använda direkt efter frukost iaf ;D

Frida sa...

åhh så avis jag blir.

Badbomben sa...

Inthemake: Det roligaste är att projekten aldrig tar slut!;D

Sofia! Tack, tack, karet är min nya bästis!:D Jag talar om Themis chokoskrubb, skrev om den för ett tag sen. Helt galet ljuvlig mask! Åh, spara din blåa bomb till kvällen! Jag tror jag har samma bomb och väntar på mig:)

Frida: Ursäkta, jag var visst litet sadistisk. Vänta bara på nästa veckas badtema;)

Sminkan sa...

åååååååå. Sluta! Jag saknar mitt badkar så......

Badbomben sa...

Sminkan: f'låt hjärtat!:)