Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

söndag 12 oktober 2008

Önskevecka!

Drar nu för andra gången igång en demokratisk önskevecka här på bloggen. Ifall ni ren länge suktat efter nån viss sorts inlägg så lämna ett litet bomärke i kommentarerna, por favor, så gör jag allt vad som finns i min makt för att tillfredställa Eder så här i gunk- och tvålväg.

Kameran återvänder sent på kvällen så även bildbevis blir igen tillgängliga:) Så nu är det bara att tuta och köra, jag plockar ut så många förslag som jag bara hinner åstadkomma under veckan!

8 kommentarer:

Kajalpennan sa...

Jag skulle vilja se en riktigt mörk sotning

Anonym sa...

Jag vill veta hur man hemma-spa:ar utan badkar!

marinamake sa...

Hello! Du har nåt att hämta "hemma" hos mig...
Kramen

Anonym sa...

Jaa! Rock-tema med sotsvart make! Har du inga bilder från sminkningar från konserter du varit på?

Anonym sa...

Ohh jippi! jag vill önska mig en neon-make ;) om det är möjligt!

Anonym sa...

Du är nominerad! :D

http://redlacuna.blogg.se/2008/october/nominerad.html

Anonym sa...

Åh jag vill se en till bild på underbara badkaret!! Och få drömma mig bort om ett eget :P

Anonym sa...

En hel vecka med olika sotningar skulle ju vara rätt roligt. Men annars skulle jag gärna vilja se dina favoritbudgetgunkgrejor!