Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

lördag 11 oktober 2008

Helt off-topic

men jag har ren i några dagar varit konfunderad över vad våra grannar på övre våningen sysslar med. Ljudet tyder antingen på att de skaffat nån helvild pudel eller så idkar de nån sorts grekiska orgier som jag inte ens vill veta mer om.

Nog kan de ju vara att där bor en annan Pret-tyit som blir alltid lika..öh..glad..då hon får Pret-typaket genom luckan men jag är inte alldeles övertygad.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Haha :) jag hoppas på pudelalternativet!

Anonym sa...

hehe hmmm...:P

CrazyNails sa...

Haha ja man vill inte alltid veta vad som händer på andra sidan väggen:)

Badbomben sa...

Mly, Linda och Crazynails: "Pudeln" håller på för tillfället också:D Suck! Men litet roligt ändå!

Anonym sa...

men grekiska orgier låter väl inte h e l t ointressant, :*)

Badbomben sa...

LGB: Nej inte helt:D Vi bor i ett nytt hus och här är bra ljudisolering så jag undrar bara hur högt "pudeln" skriker då det hörs ända hit....