Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

onsdag 1 oktober 2008

Gulligt morbidskojiga höstcravings


Jag har ofta glott på Cute as hell-produkter då jag väl bongat dem i nån välutrustad butik, typ Kitsch. Jag tycker att förpackningarna är urroliga, visuellt smäckra och söt-tuffa! Den här tvålen skulle jag gärna vilja ha, hur urgullig är inte denna fräcka, lilla lödderbit: "It's not all dark on the other side. With a sweet lemon all-natural massage bar and exfoliating peel, you're certainly cute as hell". Aww!

Därtill försöker Isadora ta krokben på min redan smått knagglande shoppingcelibat genom att komma ut med Spellbound black som är precis den sortens svarta som jag just nu suktar efter. Tror jag dessvärre måste synda litet grann i nåt skede och hamstra denna lilla obsidian som Emelie visar upp här;)

(Bilden lånad härifrån)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hello! Kul att du har hittat min blogg! En vacker dag kanske jag till och med får till en snygg layout och att min text inte åker omkring helt okontrollerat... Ni är ju alla så proffsiga här! Vi hörs igen!

CrazyNails sa...

Kitch på hög nivå, jag faller också för sådant:)

Badbomben sa...

Marina: Du är ju hur proffsig som helst, jag trodde först att du hållit på länge!:)

Crazynails: Kitsch är mysigt! Det är bara nästan synd att slänga såna här förpackningar efter användning eller gömma dem i nåt skåp:)

Anonym sa...

Har du fått tag på Spellbound black ännu? Annars kan jag skicka med det.