Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

tisdag 16 december 2008

Badis goes Motörhead!



Yeeehaa! Jag ska idag med sambon och checka in huruvida den snart 68-åriga Lemmy K. rockar ishallen ikväll! Som supports spelar en av mina favoriter, Viikate, och en ny bekantskap, Witchcraft:) Kvällens FOTD kommer upp imorgon och den lär bli grön enligt Sminkans & Rouaas färgtema för dagen. Naglarna målas kvällen till ära med ett riktigt rockigt lack, dock ej grönt...en ny, wunderbar bekantskap i svart!

(psst, nu gjorde jag Lemmy till ännu mera faffa, han är ju ännu bara 63, ung jappe:D)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, de är grymma!
Ska se dem i sommar hade jag tänkt. Du måste hålla utkik efter bomber-riggen!

Badbomben sa...

Marie: Åh de är förbaskat bra! Jag respekterar oldies som håller strongt på, få som lyckas med så lång musikkarriär!:)