Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

söndag 21 december 2008

Juletips för alla sötgrisar

...med badkar: Skaffa er åtminstone en Candy Cane från Lush, den doftar oerhört smaskigt av vaniljigt, sockrigt godisfluff, litet som Rock star-tvålen! Yumyum!

Vi hade nattgäster under helgen och ett programnummer var att alla kom och stirrade på badkaret då jag hade fixat ett, personligt, dekadent fluffhimalaja med det otroligt hållbara, überfluffiga skummet som Candy Cane gav. (Jag hade ännu inte nudisthoppat i karet så inbilla er inget). Showstoppern i denna såpopera var att jag tog en handfull med skum och bollade med den doftande skumbollen omkring i vår bostad. Har aldrig sett maken till lika ihålligt skum! Oerhört skoj!


Jag rekommenderar även de andra bubbelbitarna, den riktiga jultoken väljer den kanel- och nejlikadoftande Christmas Kisses medan solgnuttan väljer Sunny side som förutom skum bjuder på glitter. LUSH is the shit!

5 kommentarer:

Chaosophia sa...

Åh, nom!

Tyvärr har jag inget badkar och har fått reaktioner på alla Lush-prylar jag testat.. :/ Men det låter himmelskt!

Badbomben sa...

Chaosophia: Man kan alltid äta en massa polkagrisar istället?:) Julekram!

CrazyNails sa...

Oj visst en till sak jag MÅSTE ha

Anonym sa...

Ohh va fiina dom var, blev riktigt sugen på godis nu!! :p

Anonym sa...

Nu blev jag enormt godissugen och sugen på att bada badkar. Fast just nu under julen har jag inte tillgång till något. Däremot kan jag bada bastu, fast där bubblar ju inget. :)