Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

måndag 8 december 2008

Shoppinghimlen..ååååh!



Det är nästan natt och jag håller på att somna framför skärmen men vill ändå bråka med er litet grann och avslöja att det nedannämnda Ofelia-loppiset var obeskrivligt underbart. Fantastiskt vackra kläder, accessoarer, uppiffade, ugriska dita von teesen & c:o, körsbärsörhängen....det var en metafysiskt extatisk gott & blandat-påse som jag vill suga på både länge och väl under dessa mörka vintermånader. Hittade två grejer där som jag nästintill älskar till döds, ni ska få se dem i nästa inlägg. Ni verkar enligt frågepanelen vilja se min senaste shopping så det lär bli en liten videobloggning:)


Ja just det, sen invaderade jag Hesas Lush idag med en kompis. Det blev en del BADBOMBER, tihi!
Bevis följer i nästa inlägg. Nattikram från en slumrande, nöjd Bathballistic.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Japp videoblogg alà badis vill vi se :-) Kramkram

Anonym sa...

åh fantiserar om hur ljuvligt du haft det!!! Yippi!! videoblogg :o)

Kajalpennan sa...

En liten fråga till Pret-tys egen lilla finska. Glowing me.. har inte bloggat på lääänge. Står det nått på bloggen om att hon slutat?

Badbomben sa...

Aja: Superduperkram kattkamraten!

Linda: Du skulle också ha älskat det! Helt din stils smycken!

Kohlis: Nej, det är lugna puckar!:) Hon har bara haft litet skolstress så därför har hon inte postat så mycket på sistone då hon pluggat.

Kajalpennan sa...

Man tycker ju hon kunde skriva det på svenska. Eller engelska åtminstone ;)

Badbomben sa...

Kohlis: ;) du måste kommentar-antasta henne i svenskans tecken.

Kajalpennan sa...

Nä, det kan jag inte göra. Jag är en väluppfostrad flicka *hum*

Badbomben sa...

Kohlis: Tror hon bara skulle bli glad om du skulle litet antasta henne;) Alltid skoj att veta att man är saknad!