Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

tisdag 2 december 2008

Badis infobyrå tillkännager...


...att hon är mitt i en tentperiod och har dessutom massvis av jobb just nu. Därmed hinner jag inte übergunka riktigt så mycket för tillfället och måste ta en (förhoppningsvis kort) bloggpaus för att hinna med nåt annat mellan varven, som att snarka och dricka gallonvis med kaffe och glögg.

Hoppas ni har förståelse och orkar vänta litet tills jag bloggar igen, vill inte stressa med bloggen då det ska bara vara skojsigt med verbalgunkning. Under tiden får ni gärna rösta i panelen, tror nästan det får bli fler än top-3-lacken, vi säger fems i fernissor, om det alltså är det ni vill se först då jag återkommer?
Kram på er alla!

mvh: Badis som bland annat köpt en fet, trind, bastant och massiv tvål från Tallinn....:)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med tentor och så. Försök att inte stressa ihjäl helt, jag vet precis hur jobbigt det kan bli (är själv student).

Kommer sakna bloggen lite så klart, men det är viktigare att du inte stressar för blogga ska bara vara skojsigt! Ha det bra så länge, kram!

Anonym sa...

Ta det lugnt med bloggandet du bara. Det är viktigt att komma ihåg de andra sakerna i livet också. :) Lyckat till med pluggandet!

Kram!

Badbomben sa...

Nekoi och Kajsa: Tack sötnosarna, kram på er! Det är just nu väldigt många guidningar också då det är julrusch på muséet så därför måste jag ta det litet blogglugnt en stund:)

Kajalpennan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Kajalpennan sa...

Jag tycker inte att man behöver be om ursäkt eller "tillåtelse" till att inte blogga på ett tag. Vi bloggar väl ändå för att vi tycker det är roligt?

Lycka till med tentorna (jag saknar INTE mina tenta-p) och välkommen tillbaka efteråt

Anonym sa...

Självklart väntar man på allas våran Badis!

Anonym sa...

Lycka till med allt så länge, ibland har man bara fullt upp, har också en massa bollar i luften just nu men man får ta en sak i taget :o) Kram på dig!

Badbomben sa...

Kohlis: tack, precis så är det! Kan inte hinna med allt alltid!:)

Ruby shy: Puss!;)

Findus: Ibland är det så hetsigt överallt, på jobbet och i skolan. Kring den 20:de lugnar det ner sig, skönt! Hoppas du inte heller har alltför många bollar uppe och jonglerar, lugna kramar på dig!

CrazyNails sa...

Pause behövs ibland för att komma igen med nya frächa tag:)