Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

torsdag 11 december 2008

Paket, paket, paket!


Tomtefar har nog haft en warm-uprunda här hemma hos casa de badbombioso! Eller är det sen också nån annan, hmm? Tänkte ialla fall visa upp litet paket som dykt upp!

Nu dröjer det litet med videobloggningen och det beror på att min mun har svammelstärv. Malar och malar och babblar stup i kvarten om dagarna, berättar om gammaldags julen så min röst säger stopp om inte jag tar litet ordpaus. Lovar dock att LUSH-goodiesarna kommer att få sin egna videobloggning men ni får se litet tjusiga teasers så här att börja med genom skrift, den orala delen av showen kommer så fort min tunga inte längre insisterar på strejk;) Och ni skulle bara våga förstå meningen fel era pervertiker.


Som många av er vet vid det här laget är Linda på Bettieli en av de gosigaste gunktokarna nånsin, hon är så oerhört givmild och rar. Ifall Norden ännu vore katolsk så skulle vi ha små lysrörslampor med helgonLindor bredvid alla Jesusar och andra långhåriga hippies. Tycker vi kan skippa den importerade Lucia och dra med Santa Linda istället! För allt detta kom med posten, beskåda underverket som denna Kaspar, Melchior och Balthasar i en och samma kroppshydda skickat mig!




Urhärlig och god (alla ren uppätna, hupsista) "blyerts"choko!


Werthers original, mmm....den sparar jag på!


Zoya: Yasmeen och Precision: Twilight zone! Orgasmfina lack, jag älskar!!!


Tvålporr i form av Savon extra pur olive lavande


Tre tokfina Mary Kay-pennor



....och sist men inte två söta kissemissar som jag hängt upp på två blomkrukor. TACK Lindus! überkram!


Därtill kom det ett ytterligare, väldoftande paket och det från allas vår Hellokittyrödhätta, Bjooti! Jag var en av de lyckliga vinnarna i hennes födelsedagsbonanza och min vinst var tre av de mest fantastiska tvålarna man kan tänka sig, ser ni dessa Jelly Pong Pongisar som är formade som värsta glassklubborna? Jag måste verkligen härda mig för att inte äta upp allesammans! Me loove, tack! <3



Till sist får ni se det fint förpackade L300-gunket som jag i stil med ett antal andra gunkbloggerskor har privilegiet att få prova. Recensioner kommer!


p.s. Tio poäng till den som hittar drottning Hatshepsut i vår lilla gran! Hett tips, checka bakom L300-gunket!

8 kommentarer:

Ika sa...

Jag tycker du är så erotisk idag ;) Orala delar, orgasmfina lack och tvålporr! Man måste ju nästan ta en kall dusch efter det här inlägget! :) Alltså en sak jag alltid undrat över, hur får man de där reklamutskicken? Får man dem helt utan förvarning, eller mailar de först och ber om ens adress? *nyfiken*

Kajsa sa...

Du sa ju att du skulle käka upp Jelly Pong Pong-tvålarna om du vann, seså käka på! Glöm inte att vblogga allting ;)

Anonym sa...

Meeeen!Im going crazy! Vilka söta katter!!!!!! Åhhhh! Så fina! Kattkramar!

Anonym sa...

Sååå underbart gullig du är!!!Och du skriver med en helt fantastisk känsla, du skulle börja skriva böcker!! Vad roligt att du gillade sakerna, kissemissarna kommer trivas alldeles utmärkt hos dig ;o) Stor KRAM på dig!!

Anonym sa...

Awww sötaste Linda & Bjooti...vilka fina grejer ;) Nu ska här lackas naglar inför morgondagens Opeth-gig :P

Anonym sa...

Hahah!! Jag älskar verkligen att läsa din blogg! Jag fnissade när jag läste om Santa Linda! :D

Badbomben sa...

Ika: Tihi, har varit litet burlesqueinspad på sistone, därav de erotiska inslagen tror jag?;D Man "förvarnas" nog ifall man vill ta emot produkter, jag har blivit mejlad.

Kajsa K: Consider it done! Näe, inte kan jag väl ändå äta upp dem. Har fått en del mer gunk att v-logga om så det kommer så fort jag hinner!

Aja: Kattkramar! Var igår hos en kompis som har två söta, små kissemissor och sen var jag snabbt hs en annan kompis som också har en liten misse! <3

Linda: DU är underbart söt! Precision har så bra hållbarhet också! Urläckert och kvaliteten är super! überkramisar!

Inthemake: Visst är de ena små söntosar! Hoppas Opeth rockade riktigt hesvy! Gillar den litet mjukare Opeth, typ harvest, annars är jag mer för Soilwork;D

Fakelashes: Roligt att höra! Kramis! Idag firar vi Santa Linda!

Badbomben sa...

Flåt, de var ju Kajsa och inte Kajsa K som jag skulle svara till:) Mer kaffe behöver inmundigas, befarar jag;)