Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

söndag 29 juni 2008

Handfull med gunk!


Dagens Anttilaskörd blev riktigt Rimmel- och Revlonbetonad:

-Revlon Color stay pressed powder
-Revlons nagellack i nyansen Cherry crush

-Rimmels elblåa Extra super lash mascara

-Revlon Super lustrous lipstick i nyansen Pearl
-Rimmel Vinyl stars mirror shine lipgloss i nyansen Hot rock

Jag är mycket nöjd med dagens shopping. Har ledigt imorgon och i övermorgon och jag har nya skojsigheter som jag kan testa och festa loss med! Har ju tidigare konstaterat att jag ofta underligt nog förbisett Revlons hyllor men nu gjorde jag framsteg eller hur?:)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh Revlon är inte dumt alls, lacket Cherry Crush ser ljuvligt ut!!
Vinyl Stars glossen från Rimmel är riktigt bra, de luktar gott också har jag för mig :P Tyvärr tappade jag bort mitt som jag hade när jag va ute och partajade :P

rustik charm sa...

Härligt med lite shopping:)

Anonym sa...

Åh jag är allt lite avis på dig, att du kan köpa Revlon, dom har en del riktiga pärlor!

Sminkan sa...

Härligt med shopping! Ser fram emot att se en eotd med den blå mascaran!

Badbomben sa...

Linda: Jag kommerihåg att jag ren tidigare suktat efter Hot rock-nyansen, den är så jag:) Äsch att du tappade ditt men du hade säkert roligt för hela slanten också!:)

Eyeonbeauty: Visst är det, nu är jag extra nöjd med hamstringarna:)

Inthemake: Jag skulle så unna dig revlonshopping. Säg till om det är nåt jag kan langa åt dig nångång:)

Sminkan: Och i synnerhet på söndag, det är ju min helgdag på somrarna! Jag ser framemot den blåa mascaran, jag gillar effekten med elblåa blinkusar.

Ika sa...

Hot Rock glosset har jag. Älskar det! :) Underbar krispig och glittrig färg.

Badbomben sa...

Ika: Gillar den så! Krispig är den, bra ordval!:)