Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

söndag 8 juni 2008

Sedvanlig men ack så spännande helgläsning!

..från oss hurtiga och duktiga pret-tyiter: :)


-Jenny på Allmakedup gjorde mig ännu mera intresserad av rengöring från Dermalogica

-Sminkjante visade en supersnygga holo-rosa för sommarklorna

-Sminkan vet vad jag gillar, kolla in denna ljuva, sensuella hallonlook

-LGB frestade mig igen med Isadoras produkter, tycker att glosset är så snyggt

-Linda bjöd på en vacker, akvatisk blå med snygg inliner

-Inthemake har nu gjort sina första officiella USA-gunkhamstringar

-Kajalpennan bjöd på en smäcker Majkavalkad

-Sanna från makeupmylack frestade mig med en ny Essie-kollektion som ser riktigt söt ut

-Veronica och jag matchar i sommar!

Inga kommentarer: