Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

måndag 14 april 2008

Hallonsorbet och kanelbullar i duschen

Badbomben är överlycklig! Jag klickade nyss in en beställning på mina första Philosophys badskapelser någonsin! Jag har suktat efter dessa sötnosar i månader, år och decennier känns det som och nu gör de en skummande exodus till undertecknad!:)

Den första självklara löddrande kronjuvelen som jag adopterade var Raspberry Sorbet Ultra rich 3-in-1 Shampoo, Shower gel and Bubble Bath. Därefter blev det redan mycket svårare. Först blev jag lockad av Amazing Grace-duschgelen/shampoon som jag hört så mycket lovord och prisan om. Min egen hallelujah-moment upplevdes dock först då jag bestämde mig för att Philosophy Cinnamon Buns Ultra Rich Shampoo, Conditioner, and Body Wash skulle bli den andra godbiten som skulle få komma hem till mej på posten. Smaskens, säger jag!:D

Inga kommentarer: