Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

onsdag 2 juli 2008

Dagens lista!


DAGENS VILL HA: Lacket Tickle my triangle!

DAGENS KLÄDSEL: Vit-svart-pink tunika, svarta byxor

DAGENS SMINK: Elblå mascara, Rimmels Hot rock-gloss, foundation, puder och ögonbrynspenna, ganska simpel men litet småkul jobblook

DAGENS FRISYR: Svart diadem, annars hänger håret löst och vilt omkring

DAGENS LÅT: Kotiteollisuus: Minä olen eller alternativt Opeth: Harvest

DAGENS PLANER: Köpa en golvmopp, äta nåt gott och slappa efter jobbet.

DAGENS SAKNAD: Kattungar

DAGENS DUMMASTE: En kontorsperson som var butter och bitter

DAGENS MISSLYCKANDE: Allmän morgonglömska

DAGENS DROG: Kaffe

DAGENS KÖP: Tomater

DAGENS GODIS: Dajm

DAGENS HUMÖR: ganska avslappnad

DAGENS ORD: vestibul

6 kommentarer:

Anonym sa...

Såja, nu vet man snart allt ;)

Badbomben sa...

Inthemake: Jo, var på litet excebitionisthumör:) (hur skrivs ordet, jööses)
Hoppas det inte blev alltför trist med en lista till, jag kom inte åt att göra ett "vettigt" inlägg från jobbet. (Oj, jag bloggade från jobbet, hups!*visslar*)

Sminkan sa...

Haha! Jag gillar listor! Fast jag är inte så exhibitionistiskt lagd att jag särskilt ofta gör några själv... Men kul att läsa andras!

Badbomben sa...

Sminkan: Bra att du tyckte det! Jag ska göra nån voueyrfrågesport åt dig nån dag, akta upp!;D

Anonym sa...

Åh skoj med listor..ska nog kanske haka på denna imorgon :D

Badbomben sa...

Linda: Skulle vara roligt att läsa din lista!