Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

lördag 5 juli 2008

HeLCrAzY NotD!:D


Jag flippade en aning efter bastun. Bestämde mig för regnbågsnaglar!:) Manikyren var väldigt snabb men ändå inte riktigt så slarvig sombilden ovan låter påstå även om jag härjade hit och dit med penseln.

Den vänstra handen har från tumnageln sett en blå eller lilaskimrande skrud av:
  • Opi:Russian Navy
  • H&M Fashionista
  • Wild and Crazy: Super Dooper Blue
  • Depend nr 114
  • Wet n' wild E71517
...medan den högra tassen bär rosa och rött (igen från tumnageln framåt) i form av:
  • Opi: It's all greek to me
  • Opi: Didgeridoo your nails?
  • Viva la Diva nr 82
  • Rimmel 624 Star shine
  • Wet n' wild e71516

4 kommentarer:

Sminkan sa...

Och vilket lack är favoriten? ;D

Anonym sa...

Härlig mix av färger på naglarna, snyggt och skojigt :o)

Anonym sa...

Läckert! Så där skulle jag också göra men jag har inte så många lack i olika nyanser. jag är fast i rosa-träsket jag.... haha

Badbomben sa...

Sminkan: It's all greek to me och russian navy!:)

Linda: Det är litet som färgterapi med granna naglar, man har hela tiden olika nyanser att titta på:) Tack!

SantaCarolina: Tack! kanske du kan göra en rosa hand med alla olika rosa skiftningar?:)