Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

måndag 21 juli 2008

Vässare för Inthemake och gekko för Crazynails


Jenny! Lovade att posta bild på H&M-vässaren:) Här är mina två pennvässare, den större med två olika vässningshål kommer från H&M och den mindre kommer från Christian Dior. CD är suverän men även H&M klarar sitt jobb med gott betyg.

(välanvända, båda två, litet kajalsmugde här och där, öhöm)


Till dig Crazynails, som skrev om hårnålar; här är min lilla trägekko. Söt är hon med sina skrämda blingblingögon, ibland håller hon håret i styr men ibland somnar hon och släpper håret i moshningstillstånd;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också ha en hårgekko! :o

Anonym sa...

Åhh nice...kanske får ta å kolla in HMs iaf...har en från Chanel som är superbra, men den är bara för tunna pennor...
Söööt hårmojjäng ;)

Badbomben sa...

Chaosophia Jag hittade min i en liten newage-afrikansk-hippie-gothkrimskrams-butik:)

Inthemake: Den är förvånansvärt bra! Gekkon hälskar!:)