Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

onsdag 2 juli 2008

Recension: Spa Resource Island paradise body lotion


Tänkte att jag måste ta och recensera en del gunk som jag hamstrade under senaste Tallinntripen!

Först ut är denna fruktiga, fina budgetkräm från Seppälä.

Jag gillar denna kräm jättemycket, tycker den är prisvärd på alla sätt; doften är god, litet sött tropisk och väldigt somrig såsom den miamiviceaktiga burken.

Konsistensen är lätt och lämnar ingen fet känsla utan i mitt tycke bara en fräsch, lätt återfuktad känsla. Jag hade väldigt torra fingertoppar efter att ha varit för notd-inspirerad på sistone och smörjde in tassarna med denna igår och situationen var redan mycket bättre i morse.

Fin budgetprodukt med god doft! Klart Badbombsaccepterad!


Pris för 100 ml: 49 ee kr/ca 3,2 euro/dryga 30 svenska kr


Vitsord: 4+/5 Eximia

p.s. Nu har Revlonfoundationen blivit adopterad!:)

2 kommentarer:

Sminkan sa...

Låter som ett fynd!

Badbomben sa...

Sminkan: Har den med i min lilla bag, känns vardagslyxigt att ha litet tropikkräm med sig:)