Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

söndag 11 april 2010

Badis tävlar om en Coastal Scents-palett



Snacka om att sakna en kultprodukt i sminkväg. Har ingen CS-palett men nu tar jag chansen att vinna en tjusig palett från Kosmetikan.se här.

88-paletten har en massa fina skuggor, jag sugs mest såklart in av de lila och rosa tonerna men även de fina gröna och neutrala ser lockande ut, ja alla skuggorna torde komma till användning. Gillar att palettens design är väldigt simpel och okrusidullad, känns som att man kunde kevynaucoina både sitt yttre och sin sminkbudoar med denna.

4 kommentarer:

Glamour-Och-Fläskpannkaka sa...

ja det var en fin palett!

badbomben sa...

GOF: Jag blir alltid lika glad av din signatur, det är den kuligaste nånsin ;D

Sminkan sa...

ja, slå till! det är så roligt med färg!

badis sa...

Sminkan: Jag håller tummarna! Om inte fru fortuna ler nu så ska jag hamstra den så fort som sommarjobbet börjar ;D