Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

måndag 12 april 2010

Paketfrossa: Lumene Natural Code-gunk!



Idag var det härligt att kolla in i brevinkastet. Där var en avilapp och ett paket som jag ännu inte fick kråmat ut med fingrarna (min man har nyckeln med sig till jobbet då det oftast är han som hinner före till lådan). Jag gissar mig till att det är en Ebayad hudvårdsprodukt som flugit hem till mig från Hong Kong.

Hur som helst så fanns där en avilapp som jag lyckades lirka ut och jag kilade långa benet före till Tobakscentret här bredvid för en utlösning, eller ja för att lösa ut paketet, även om en metafysisk utlösning var relativt nära.



Batman följde paketöppningsceremonin med stort intresse, ty paketet innehöll en massa bubble wrap och en trevlig rosett runt några sminkpennor som låg där i. Jag tror jag aldrig tidigare fått ett så här omtänksamt och vackert paketerat pressutskick, faktiskt. Mycket info och grejerna var nätt inpackade. Paketet är alltså ett pressutskick från Lumene och jag ska få testa och berätta om dessa smaskigheter för er.

Inne i paketet låg:



-En Mineral shimmer highlighter, den ser himla fin ut
-Två ögonskuggetrios i nyanserna Beauty och Angel (ser ni den ljusa mintfärgade skuggan i ängeltrion, den ser jag framemot att få prova!)
Fem stycken ögonpennor i nyanserna Lilac, Green, Aqua, Peach och Brown.
-Två Smile Booster-läppgunkisar i nyanserna Icy Melon och Pink Sugar.

Nu ska här testas!

8 kommentarer:

Veronica sa...

Mycket fint! Jag har inte testat mycket från Lumene- bara en flytande foundation och en ansiktsprimer och de använder jag till vardags. :-)

Sminkan sa...

Åh, vad kul! Ser fram emot att få se alla grejerna! Härligt pressutskick!!

Kerstin sa...

Åh så spännande! Jag ser fram emot recensionerna! Pressutskick är så härligt =)

Linda sa...

Åh va roligt, den mintiga skuggan ser onekligen tjusig ut *dreggel* Som tur är har jag en mintolux skuggnyans påväg hem från USA endera dagen...hoppas den är fin!

Tina (Beleza) sa...

Oj oj vad mycket fint. De där godbitarna får du swatcha asap. ;)

badbomben sa...

Veronica: Primern är bra! Nu har jag bara tagit kål på min, ögonskuggeprimern däremot, den räcker så länge att jag inte vågar gissa hur pass antik min tub är;D

Sminkan: Visst är det extra fina grejer, älskar nyanserna på pennorna! Provade ren Aqua igår kväll just före jag skulle tvätta bort sminket, vilken sommarnyans!

Kerstin: Tycker jag med! Lovar att komma med utlåtanden/swatches:)

Linda: Din lilla mintpastill!:D Lyxigt med USA-post!

Tina: Aye aye, captain, will do! :D

Bitte sa...

Vilket härlig utskick. Paket och en massa grunk att testa är ju aldrig fel:)

badbomben sa...

SJ: Gunk gör Gött för Själen! :D