Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

måndag 12 april 2010

neuLash-uppdatering: har frallorna frodats?



Jag har nu använt fransserumet neuLash i ungefär två och en halv vecka. Jag har varit en riktigt duktig provkanin och kommit ihåg att stryka på serumet varje kväll före läggdags. Jag har upplevt användningen lätt och jag har kännt ytterst litet av att jag gör nåt desto mer speciellt med ögonen, kanske en aningens antydan till kittlande eller pirrande nån enstaka nattstund. Som jag redan litet avslöjat under de senaste dagarna börjar jag se resultat, till och med oväntat snabbt och mycket.


Före


Efter

Här har vi först bilder av ögonen före & efter, först båda utan mascara. Utan mascara blir skillnaden på fotona inte så hujsigt markant men själv ser jag ändringen i spegeln. Mina ljusa fransar är svårfotade!;D


Före


Efter

Attans då jag lägger på mascaran. Kan bara konstatera att det här är superaddiktivt: för varje dag som går märker jag hur fransarna blir längre och längre. Jag har bara använt mascara på fransarna, ingen böjare eller nåt annat. Skillnaden började märkbart manifesteras kring den tionde användningsdagen.

Nu ska vi se hur pass mycket de ännu kan växa, jag måste säga att hemskt mycket längre får de inte bli för då får jag problem med fransar som fastnar i mina brillor! Mina relativt stora brillor är ännu av den typen att de inte annars heller kommer supernära ögat men med mina tidigare, lätta, båglösa glasögon skulle jag säkert redan nu vara i klistret.

7 kommentarer:

Tina (Beleza) sa...

Oj det ser verkligen ut att vara jättestor skillnad. Frågan är bara om jag orkar ge mig på den själv.

Kajalpennan sa...

Det verkar ju faktiskt som den funkar...

badbomben sa...

Tina: Det är nog en stor skillnad, irl är fransarna nästan litet fejkaktiga då de är såpass långa. Har nästan blivit fransfebrig!;)

Kohlis: Ja, det gör den! Jag var själv också litet skeptiskt till att börja med, de första dagarna ser man ju ingen skillnad så det krävs litet tålamod. Blir spännande att se hur pass mycket de ännu eventuellt växer:)

Bitte sa...

Vilken skillnad! Jag kommer dock inte orka använda den.

badbomben sa...

SJ: javisst är det! Tycker själv det går snabbt att använda, ungefär som att slarvigt fixa en eyeliner så är det klart;)

Sminkan sa...

Fantastiskt! vilka fransar du fått!

Badbomben sa...

Sminkan: Ja, litet som att ha lösfrallor! :D