Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

fredag 22 augusti 2008

<3



Fina Beleza var gullig och gav mig denna nominering, tack för det! Det kändes roligt att komma till datorn efter ett tolv timmars arbetspass och hitta nåt så positivt! Tack till er alla som läser om mina tvålfumflummerier och som lämnar kommentarer, det är så überüberhulabalooskojigt:)

Det finns olika såna här nomineringar och alla har olika "regler". För denna gäller:

1. Den nominerade
får lägga upp bilden på hans/hennes blogg
2. Länka till personen du fick den ifrån

3. Nominera minst 7 andra.

4. Länka till dom i inlägget.

5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Ni som jag nominerar: ni får lägga upp bilden om det känns skoj men det är absolut inget måste, bara om det känns så där egotripsmysigt så ska ni göra det, det är ni alla värda! Jag skulle nominera ännu fler om ögonlocken bara skulle hållas uppe men snart snarkar jag och sen ser resten av texten ut zååhärhjhjhdjdhjhzzz.zzz.zzzsnark.
Bästaste pastellgudinnan med stuns i: Bettieli
Sminkjante, grönödga lillisen med vackra skuggningar
Inthemake, ma sista in goth, aka Rhodosfararen
Sminkan, min etniska ättling och nagellacksväninnan som är så duktig, söt och rar
RQ, farligt vackra Malmöbruden med Mac i blicken
Recensera mera som uppdaterar ofta (för en sminkvoyeur som moi) och som bjuder på kompakta, duktiga recensioner på dittan och dattan, bland annat vackra nagellack
Atenas Recensera mera får också plus i protokollet för att ha låtit mig virtualsniffa på en hel del gosiga tvålar och annat doftskoj
Scrangie, because of your absolutely gorgeous NOTD:s which make me drool like a complete fool


Nattinatti alla!

8 kommentarer:

Scrangie sa...

Awwwwwwweee!!! <3 You're the best!!! *hugs*

Anonym sa...

Åh tackar och bockar så mycket, det värmde i hjärtat :o)

Anonym sa...

Åhhh du är bara för sööt....puss i massor

Badbomben sa...

Scrangie, Linda & Inthemake: Kram till er alla duktiga beautyqueens!

Anonym sa...

åh vad underbart trevligt att få enb sån fin nominering nu när min sida inte har varit åtkomlig på 2 dagar. Jäkla elverket hade råkat kapa teleledningen mär de skulle gräva ner elkablarna...Höll på å bli tossig här!

Anonym sa...

Åh, jag tror jag dör! Tack! :D Puss på dig sötaste Badis! :)

Anonym sa...

Tack så mycket! :)

Badbomben sa...

recensera mera, RQ & RM: Det är ni alla värda!:) Kram!