Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

tisdag 26 augusti 2008

Lackdemokrati!


Här är nya och nybytta lack hemma hos Badis. Vilket ska jag testa härnäst, på vilken vore NOTDen den mest suktande? Hilfe!:)


Offtopic-p.s. Oven ser ni mina nya näsdukar från Mique. Annars tar jag alltid saker och ting med kattmotiv men den här var så flabbis så herr hund fick följa med hem. Btw, har annars inte visat min ena kattbag åt er, det ska jag göra i nåt skede:)

psst
Följ min blogg med bloggkoll

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nä vilka söta näsdukar!!! Har du haft med katter på också?! var hittar man sådana??? Vill ha!:-)




www.beautyblogger.blogg.se

Badbomben sa...

Aja: Mique, det är visst ett svenskt företag? Där finns små kissekatter också!:) Ska under den här veckan publicera bild på min kattbag, den är min favvobag;D

Anonym sa...

Jag vill gärna se en notd på det där röda som är högst upp i högra hörnet! Ser intressant ut. :D

C. Eng sa...

på det lila china glaze (?) lacket :D

Badbomben sa...

Chaosophia: Jepp, nu har jag postat det! Bilderna blev ganska HUGE:D

BR: Det är följande bullen ut!:)

Bitte sa...

Härligt flin på den hunden! Läckra lack också för den delen.