Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

tisdag 26 augusti 2008

NOTD: Mark wins International: nr 00003


Nu har jag då ena snuskhummerröda naglar, önskade av Mamsell Chaosophia och sponsrade av Recensera mera!:D Tack Recensera Mera för bytet!

Färgen är en tuff, kompromisslös röd som inte känns som den sakligaste nyansen nånsin. Inget för diakonissor. Eller jag skulle ju vilja se fullt med diakonissor med den här nyansen men jag befarar att jag får fortsätta drömma om det. (Note to self:Tror jag ska ha det här på i morgon på jobbet till muséet:D)

whoopsista, en uppochnersvängd bild och dessutom lyckades jag av nån orsak inte förminska nåndera av fotona så jag rekommenderar inte att klicka på fotona eftersom de blir STORA som brontosaurusar.

Konsistensen var inte så lättjobbad vilket syns på några av klorna, får nog tunna ut lacket litet grann. Pigmenteringen var det inget fel på, om jag förstått rätt är det frågan om ett budgetlack.

Efter det här blir det lila China Glaze-klor med lacket som jag byteshandlat med Jackie D och som Beauty roxx nu sitter och suktar efter. Först måste jag dock låta ögonen vila efter en massa bloggande och naglarna måste också få sin skönhetssömn utan att hela tiden bli mörbultade med remover.


5 kommentarer:

Bitte sa...

En rikig färgbomb till våran badbom! Känns vampigt och härligt!

Anonym sa...

Ser väldigt feminint och läckert ut! Jag gillar det. :)

Sminkan sa...

Rött är härligt!

Anonym sa...

Tjusigt!!

Badbomben sa...

SJ: Tack, hihi! ganska röda klor hade jag och rött är ju alltid skönt på naglarna:)

Chaosophia: Det är nog ett pondusfeminint lack, tack!:)

Sminkan: Rött är gött!:D

Linda: Tack snällis!