Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

torsdag 7 augusti 2008

NOTD: Creative nail design Love sick


Jag blir kärlekskrank av det här lacket, en sån fin, glittrande hallonbåt i lackformat! Den har en del små silverpartiklar som leker mitt i hallonsylten, de syns dock mer i flaskan än väl på klorna men ger ett trevligt sken åt denna karamelliga Love Sick som är ett lyckat byte med Annica J på Pret-ty, danke schön!:)

Har lackat två lager av lacket som kändes lättmålat. I starkt ljus ser jag en aning av gränsen mellan tip och resten av nageln men inte så det skulle störa mig. Lacket känns väldigt jag, det tillfredställer den spralliga sidan hos mig som nog är den mest dominerande om man inte räknar de dagar då jag vill ha vampigt, goth, mörkt och femme fatale;D

11 kommentarer:

Anonym sa...

Miracle luktar verkligen så gott som jag säger i bloggen men sånt beror oxå på...
Det som luktar gott på mig behöver ju inte nödvändigtvis lukta gott på dig och tvärtom.

Prova den nästa gång du är på Kicks eller så. :0)

Gillade färgen på lacket!

Badbomben sa...

Tina: Har ren sniffat måånga gånger på den och tycker alltid att den doftar väldigt gott men har åtminstone inte ännu hamstrat den:) Kanske nån dag.

Idag har jag hamstrat annat smått och gott från "finska kicks", Eve. Och sniffat på en del parfymer, pleasures blev en personlig hit:)

Anonym sa...

Vilken perfekt hallonrosa färg! Exakt vad jag letat efter!

Badbomben sa...

SantaCarro: Visst är den fin? Hallon rockar fett! Den skulle matcha ditt hallonläppgunk också:)

Anonym sa...

Den är verkligen duuu ;) jättefint Badis-lack ;)

Badbomben sa...

Inthemake: tack, tihi!:D rara!

CrazyNails sa...

Härligt hallonrosa:)
Sist jag kolla tvålarna var dom mjuka, men jag kollar i helgen om det blivit hårdare

Anonym sa...

Riktigt söt rosa nyans, godisfärg yummy :P

Badbomben sa...

Crazynails: Tack och tack för att du pysslar om tvålarna:)

Linda: Igen litet webesferrari eller hur?:)

Anonym sa...

Vilken härlig färg! :)

Badbomben sa...

Johanna: Tycker ja mé!:D Tacktack!