Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

tisdag 12 augusti 2008

Vilka är ni?

Jag snor idén av snälla Therése: ni får gärna besvara frågorna nedan. Jag är så nyfiken över vilka ni är som häckar här och läser om mina tvålsvamlerier;)

1. Vad heter du?
2. Läser du min blogg ofta?

3. varför?

4. Var bor du?

5. Hur gammal är du?

6. Vilka är dina intressen?



(Bilden lånad)

19 kommentarer:

Anonym sa...

1. Linn
2. Oja! Kan inte hålla mig ifrån tvålarna... ;)
3. Det är ju Badis! Underbara spaprodukter!
4. Malmö
5. 21
6. Förutom det uppenbara (...), litteratur, filosofi, spela TP, titta på film med maken (vi har flera hundra filmer), göra smycken, rita, måla, ta kort, ha kafferep eller gå på kafferep, gå promenader...

Chaosophia sa...

1. Sofia
2. Varje dag, såvida jag har åtkomst till en dator. :)
3. För att jag gillar den så klart!
4. Falun
5. 25
6. Lite naglar, lite smink, lite musik, en del dator och massor av mat.

Anonym sa...

hihiii skriver samma här, det veeet du jjjuuuu!! ;)

Anonym sa...

1. Therese
2. Hittade din blogg för bara någon vecka sedan, men läser oftast en ggr/dag
3. Jag sökte efter nya intressanta bloggar och hamnade här och fastnade för dig! Gillar ditt sätt att skriva och uttrycka dig på.
4. I lilla Ystad. Så längt ner i sverige du kan komma.
5. 21 bast.
6. Smink, foto och konserter. Eller allt som är kreativt och vackert!

Anonym sa...

1.Linda
2.Ja, flera ggr om dagen ;o)
3.för att den är inspirerande, underhållande och mysig med härliga bilder och bra texter!
4.Uppsala
5.30
6.smink&hudvård,träning,fika,djur,läsa
inredning,pyssla och blogga såklart :D

Anonym sa...

1. Caroline
2. Jag läser eller tittar in här varje dag!
3. Jag tycker att det är så kul att läsa om alla spännande produkter som inte finns i Sverige och så har du så skön humor! :0)
4. Jag bor i Norrköping.
5. 28 år.
6. Mina intressen är skönhetsvård, mat och bak, mitt jobb och min lilla familj.

Anonym sa...

1. Maja/Piraya

2. Varenda dag!

3. Bra tips (som passar min plånbok) och för att du är en utmärkt skribent med många underfundiga formuleringar, roligt!

4. Jag bor i vackra staden Lund

5. Lagom. Okej då, 32

6. Läsa, film, läsa, film, sova och framförallt kärleken!

Anonym sa...

1. Frida
2. Tittar väl in en gång om dagen :>
3. Den är mysig!
4. Piteå
5. 20 bast
6. Boxning, skönhetsprylar(ansikte,hår,hud osv osv), mat!

Anonym sa...

Om du snor idén så kan jag väl sno mina egna svar från hennes blogg? ;)

1. Mimmi
2. 4-5 gånger i veckan kanske. Går alltid igenom alla beautybloggfavoriter på samma gång.
3. Du uppdaterar ofta, skriver om roliga produkter och har ett roligt och läsvärt uttryckssätt. Språk är viktigt för mig i mina bloggval!
4. Västerås
5. 26.
6. Design, litteratur, inredning, politik, mode/smink, och min familj såklart.

Anonym sa...

1. Katarina, menkallas Ninni av de äldsta kompisarna
2. Nästan varje dag
3. Följer varenda skönhetsblogg med stort intresse
4. Göteborg
5. Hela 38 år...hmmm
6. Familjen, smink och bra böcker

Anonym sa...

1. Therése
2. Varje dag med få undantag! ;)
3. Jag älskar din mysiga finsksvenska stil, och tycker du har mycket vettiga grejjer att framföra (läs smink) ;)
4. Örebro
5. 18
6. Smink, dans, festa, umgås med kompisar och blogga! :P

Anonym sa...

1. Vad heter du?
Maria
2. Läser du min blogg ofta?
Några gånger i veckan
3. varför?
Jag gillar ytliga ting
4. Var bor du?
Karlskoga
5. Hur gammal är du?
27, snart 28
6. Vilka är dina intressen?
Yta, mitt jobb och att ha kul/må så bra som möjligt

Scrangie sa...

Ooh, fun! Let me try this :)

1. Scrangie
2. Varje dag!
3. Jag gillar din blog! Det ar kul och du ar sot!
4. Chicago
5. 23
6. Smink, nagellack, parfym, fitness, musik, matlagning, videospel

(Did I do okay? I hope I didn't say any naughty words!)

Badbomben sa...

Tack ska ni alla ha för era svar! Så superroligt att veta vem ni är! Ni som inte ännu svarat, gör det är ni gosiga!

Scrangie: You did so well! And no naughty words, amazing, jag är förvånad;D

Zsuzsi sa...

1. Zsuzsi :)
2. Oftast dagligen
3. den är intressant, och sa far man inspiration ocksa
4. Valencia, Spanien
5. 24
6. frammande sprak, lasa allt mojligt, politik, musik, museer, sitta pa cafe, laga mat, dricka te :)

Ika sa...

1. Marika (kallas Ika)
2. Jep, dagligen :)
3. För att du har så härlig stil på ditt skrivande och har shyssta recensioner, funderingar mm :)
4. Jakobstad
5. 28, fyller 29 i december *ryyys*
6. Böcker, musik, djur, nagellack, smink, festa, vänner, promenader. Rätt allmänna alltså.

Anonym sa...

1. Micci
2. Någon gång i veckan
3. I like it!
4. Vasa, sedan en vecka tillbaka i Hesa.
5. snart 26
6. Djur, djurrätt, veganmatlagning, festa, shoppa, böcker, filmer, musik (att gå på olika keikkor alltså)

Bitte sa...

Okej då jag svarar väl då:)

1. Bitte
2. Flera gånger per dag
3. Gillar att frossa i dina underbara beskrivningar av dusch och badgrejor. De doftar underbart genom dator:)
4.Östersund
5.35
6. Smink! Älskar att titta på film, åka skidor(slalom).

Anonym sa...

1. Vad heter du? Karin
2. Läser du min blogg ofta? Normalt varje dag, men nu råder undantagstillstånd när jag inte har någon internetanslutning hemma.
3. Varför? För att den är bra och inspirerar till att utforska gunkvärlden.
4. Var bor du? I Åbo.
5. Hur gammal är du? Snart 24 år.
6. Vilka är dina intressen? Förutom ja du vet ;) så är jag intresserad av fotografi, filosofi, litteratur, mode, festa med vänner, matlagning och resor.