Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

torsdag 21 augusti 2008

Badis goes svampskogen

Idag ska jag förhoppningsvis hitta många kantareller/trattisar i skogen men om jag hinner så ska jag ännu ikväll posta bilder på härliga pret-typerversioner som landade hemma hos mig igår kväll;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så mysigt med svampplockning!!
och gott..

Sminkan sa...

Hoppa sdu få mycket svamp och hoppas på inlägg med!! :D

Badbomben sa...

Linda: Svampar är mumsmumsmumsfilibabba! Och nu hittade jag en del också!

Sminkan: Din önskan är min lag, feast on my mushrooms:D Verkar vara ett bra svampår i år!

Anonym sa...

Åhh smörstekta kantareller, finns det nått godare ;)

Badbomben sa...

Inthemake: Nej knappast:D