Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

torsdag 14 augusti 2008

Härliga byten med RQ!


Jag hade tidigare möjligheten att prova på Oatmeal & Honey-balsamet från Tigi via snälla Bettieli som skickade mig ett prov på det goddoftande hårelixiret. Därför blev jag i extas då jag såg att Rocketqueen hade lagt upp sitt Tigishampoo på Pret-tys bytesplats. Jag tog genast chansen att lägga vantarna på denna goding och därtill bytte jag till mig ett Curls Rock-balsam.

Båda dessa härligheter landade hos närposten i ett pinkfärgat, tjusigt, viktväktarpaket som därtill var späckat med en hel del underbara prover, parfymprov, krämer och annat kleopatralikt gunk från bland annat Oscar de la Renta och Robanda. Bonusplus för den lilla, söta ugglan som övervakade brevets färd från Malmö till Esbo;) Jag provade båda hårvårdsprodukterna igår och min kalufs blev förtjust i båda två, alldeles extra förtjust blev hon i havrehonungsgunket! Tack snälla Linn för ett kanonbyte!

7 kommentarer:

Anonym sa...

åh ett sådant härligt paket med góbitar!! Va skoj att du har shampot nu, doftar de lika mumsigt som balsamet?

Anonym sa...

Åhh vilken hög med kuliga saker :)

Badbomben sa...

Linda: Det doftar precis av samma härlighet! Det matchar litet med Philosophys cinnamon buns-dofte4n också!

Inthemake: En riktigt kulig liten hög eller hur?:) Robandas handkräm verkar så gosig.

Anonym sa...

yay vad kul!

Badbomben sa...

Sanna: Visst är det? Robanda ligger vid nattduksbordet inför nattsmörjning och oatmealeschampoon doftar så mumsigt:)

Anonym sa...

Underbara du! Ett fantastiskt byte och jag är såå glad att lilla ugglan fick vara med! Härligt! Tack snälla! :D

Badbomben sa...

RQ: Ugglan är också en gunkoholic tror jag. Hon smyger nattetids till mina gunkgömmor och där lackar hon klorna och duttar mascara på fågelfransarna;) p.s. Tigi.shampoo/balsamen matchar bra vår badrumsinredning och vilken doft som sagt! Urhärligt, tack rara!