Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

tisdag 26 augusti 2008

Väska för kattifnattar.


Ok, sista inlägget för idag men här ser ni en av mina favoritbags, min kissemisskass som är från H&M. Aja, Sminkan och alla ni andra med kissemissar och frassar, den här är för er!


Javisst och sen min lilla plånbok med mjau-motiv. Är de inte ganska så söta?;)


8 kommentarer:

CrazyNails sa...

Åååååhhh så söta! Drömde om att jag skaffa en till kisse och den var så söööt! Men jag har 3 och dom skulle inte klara av en till:)

CrazyNails sa...

Pssstt jag har nominerat dig men jag tror du redan blivit det..men jag gillar din blogg:)

Sminkan sa...

Vansinnigt sött! Katter är det finaste som finns!

Anonym sa...

Åh så sött!!!

Anonym sa...

naaaaaw putte nutte kisse misse :-D

Vad sött....Bara för det så älskar jag kisar liiite till :-P





www.beautyblogger.blogg.se

Anonym sa...

aww dom är ju ursöta! Jag längtar till jag kan skaffa kissekatt

C. Eng sa...

naw, jättesött!

Badbomben sa...

Båda kissemissarna tackar er alla för de mysiga kommentarerna!:D MJAU!