Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

torsdag 21 augusti 2008

Tävling hos Atenas Recensera mera!


Klart jag deltar i den här fina tävlingen! Varför borde jag vinna? Motivering: Vi har just nu fått en ny gunkhylla så jag borde ju få ännu mera påfyllning i den trots att den redan bångnar och är fylld som värsta noaksarken. Därtill ingår en ljusröd gummianka från Kitsch med i priset: finlandssvenskar avbildas ofta som ankdammsbor och jag gillar ju min rosa. Ankan har redan ett par gula kompisar som väntar på henne i vår sanitetsbudoar!;)

2 kommentarer:

C. Eng sa...

Tack för tipset! Klart man ska vara med.

Badbomben sa...

Beauty roxx: :) varsågod bara, vi håller tummarna för vinsten!