Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

tisdag 12 augusti 2008

En liten ararat med gunk...


..gav min snälla mamma! Här ska det minsann testas och njutas! Jag fick bland annat Comfort cleansing rengöringsmousse och Rose hip-ansiktsvatten från Oriflame, olika goddoftande deon, smink, Louis Widmer-prover...tack kära mamma!:) En del produkter som hon gav så har jag ren i användning så de kom inte med på bilden men bland annat fick jag därtill en kajal från Max Factor och en pinkfärgad ögonfransböjare.

Tror jag måste börja storrensa i badrumskåpet, kanske det dyker upp litet skönhetsprodukter på Pret-tys bytesforum så nytt gunk kan lastas in bakom lås, bom och spegeldörrar. Ikväll ska jag ännu gå och lösa ut litet skönhetspost från närposten så vi kommer snart att ha svårt att rymmas in i vår enorma studiekatedral på 46 kvadrat om det fortsätter såhär:D Men visst är det förbannat skoj med hopplösa mängder gunk!

11 kommentarer:

Sminkan sa...

Härligt! Vad kul det är när man får en massa mysiga grejer att löddra med! Åh, så bittert jag saknar mitt badkar... Men jag hittade två tvålar idag, en med doft av Chai och en med doft av sandelträ. Har myst lääänge i duschen. Kändes nästan som jul!

CrazyNails sa...

Åh vad mycket roligt!
Tvålarna är inte riktigt hårda men jag skulle kunna skicka till dig ändå. Så kan dom härdas hos dig om du vill:)

Anonym sa...

Snäääällla mamma....gud va kul med en massa luktagott grejer...

Anonym sa...

åh så sött av din mamma! Så roligt med nytt, förstår dig där med rensning,ibland måste man sålla för att kunna få in lite nytt, och desto roligare att ställa in nytt om det finns lite plats.
Jag längtar till vi har ett hus, då kan man ha ett helt sminkbord med en massa lådor och inte behöva pressa in allt i badrumsskåpet :P

Badbomben sa...

Sminkan: Gud vad de tvålarna låter härliga! sandelträd och chai...juliga dofter är så goda. Älskar att använda cinnamon buns också på sommaren, det är en så varm doft:)

Crazynails: Åh! Hur ska jag betala för den? Tack!:)

Inthemake: Hon är världens raraste! Jag drunknar i gunk, härligt!:)

Linda: Tänk om man hade ett stort hus med eget gunkrum?:) Jag blev så glad då mamma kom men en säck full med väldoft och myspysgunk:)

C. Eng sa...

Åh, presenter är så kul att få!

Badbomben sa...

Beauty roxx: Det är så roligt!:)

Rocketqueen sa...

Wow, läckra grejer!

Badbomben sa...

RQ: Jag tycker också det!:)

Anonym sa...

Vilken snäll mamma! Och man kan aldrig få nog av gunk ;)

Badbomben sa...

Johanna: Hon är så megasnäll! Mera gunk, mera gunk!:D