Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

onsdag 13 augusti 2008

Vadå, the postman always rings twice?



Just nu känns det som om det droppar in gunk, ankomstavier, Pret-typaket, brev och lådor stup i kvarten! Hos casa de Bambombioso har dörrklockan definitivt ringt oftare än två gånger på sistone:D

Idag fick jag ett übersött, ugglebeprytt paket av RQ och imorgon får ni stifta närmare bekantskap med dess ljuva innehåll. Före det ska jag själv ingå en doftallians i duschen med mina nya väldoftande väninnor!

p.s. Pret-ty är Eden reinkarnerad! Om det ännu finns någon arm stackare som inte klickat sig dit så rädda era skönhetsbesatta själar och surfa på!

(Postboxen lånad)

10 kommentarer:

Rocketqueen sa...

Yaayay! Hurra för Badis & Bytesplatsen!

Badbomben sa...

RQ: Kram till världens bästa brevuggla med mycket skoj i sina feta brev!:D

Sminkan sa...

Hurra för Pret-ty och hurra för RQ och Badis!

Anonym sa...

Weeii hejja bytesplatsen...den är såååå bra....vill se vad du fickkk *hoppar av nyfikenhet upp och ner*

Anonym sa...

Da Bomb, jag älskar ditt sätt att skriva! Du gör min dag!

Anonym sa...

Ja Hurra för PRET-ty!! Och jag instämmer med SantaC, du skriver så härligt!! Ska bli skoj att se vad du fått i paketet..

Badbomben sa...

Sminkan: Hurraa, hurraa, hurraaaa för Pret-ty!:D

Inthemake: Ikväll ska du få se:) Jag märkte att även du håller oss i spänning;)

SantaCarolina: Tack snälla! Du gjorde min dag!

Linda: Tack snälla Lindus! Jippiee för alla gunkoholics!

Anonym sa...

Spänningen är över hihihiii

Anonym sa...

Haha, och jag var den giftiga ormen i paradiset...

Nåväl. Det ÄR hemskt härligt med paket och spännande överraskningar. Var länge sedan det damp ned något nu...


MVH
Jean

Badbomben sa...

Inthemake: Jag märkte det! Ljuvligt!:)

Jean: Om du mejlar mig din adress så ska vi se om det inte hoppar ner ett minipaket åt dig:)