Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

onsdag 20 augusti 2008

Lycka är...

...att få en ny gunkhylla. Duschutrymmet har länge varit översvämmat av elvital, philosophy, lush och c:o i olika sugkoppsikeamackapärer men nu fick största delen av gunket bosätta sig i en ny, väggmonterad ordnung-muss-sein-grej med fyra hyllor. Pret-tys veckotema handlar den här gången visst om förvaring så det blir säkert bildbevis på vår nya duschservitör då jag fixar förvaringsinlägg åt er:)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra, jag vill hemskt gärna ha tips på bra förvaring. :0)

Anonym sa...

Tycker det är rätt snålt på bra förvaring i duschen faktiskt.. Speciellt om man inte vågar borra i sitt kära kakel där inne. :S

Ser fram emot bilder sen. :)

Bitte sa...

Härligt att få ordning på grejorna. Jag köpte nyligen ett nytt skåp till badrummet, så nu får jag plats med makeup och annat jox och kan dessutom stänga dörren så ingen kan se vad jag har där i:)

Anonym sa...

Wwwiiii älskar ny förvaring ;) Har åxå väntat med veckans bloggtema, men det kommer innan helgen ;)

Badbomben sa...

Tina: Jag ska se om det blir bilder eller videobloggning på förvaringen:)

Chaosophia: Vi får inte riktigt borra heller då vi har en studielägenhet. Men litet har vi borrat men inte i badrummet;)

SJ: Det är så roligt med ny förvaring! Vill ännu skaffa en verktygslåda/box till sminket:)

Inthemake: Ser framemot ditt förvaringsinlägg!:)

Anonym sa...

Åh denna förvaring, vet inte hur många ggr jag plockar om hit o dit för bästa möjliga utrymme..tror jag behöver ett större badrum :D

Sminkan sa...

Vad kul det vore med en videobloggning... Snälla!!

Men vad som går bra! ;D

jag har en hörnhylla med tre sektioner i duschen. Och en bredvid handfatet. Vill inte heller borra i kaklet.

Badbomben sa...

Linda: Det vore ju det ultimata! Och tänk att ha utrymme för badkar...just nu skulle jag hoppa in i ett Lushbad efter skogsvandring!

Sminkan: Jag ska försöka, jag lovar! Jag var så glad då jag fick stifta närmare bekantskap med dina hyllor idag, härligt!

Anonym sa...

Ser väldigt mycket framemot ditt förvaringstips. Är i stort behov av något liknande!