Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

onsdag 27 augusti 2008

Bästaste Bettieli i farten igen!


Den ökänt härliga Linda har igen skickat post, nu kom det ett mulligt, bulligt brev som innehåll följande godisbladning:

-påse med Apivita cleansing face mask with green clay


-extasvackra eyeshadowglittret Alva från MUS


-en dosa med Angelic från Lily Lolo


-en underbart silverglittrande dosa med Grey glitter brilliants


Kram på dig Lindus!:)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Alva är ju urfint! Sen så tilltalar namnet mig då min systerdotter heter likadant ;)

Sminkan sa...

Härligt med paket.

Anonym sa...

Nu finns där en bild på min mycket mode medvetna katt på min blogg ;-)



www.beautyblogger.blogg.se

Anonym sa...

åh hoppas du gillar grejerna ;o)
Kram till söta du!!

rustik charm sa...

Å kul med paket:)

Badbomben sa...

Johanna: Jag tänkte också att namnet är så tilltalande, Madicken hade väl sin Alva också?:)

Sminkan: Jepp, och mer blir det! Idag kom det avier igen!

Linda: Ja det gör jag verkligen! Tack raring!

Eyeonbeauty: Visst är det überkul!

Badbomben sa...

Javisst ja, Aja: Jag ska genast gå och kolla din haute couture-cisse;)