Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

lördag 9 augusti 2008

Bloggkoll för den gångna veckan


Ännu söndagen kvar att avverka men jag publicerar redan ikväll mina pret-tyfavoriter från den gångna veckan. Den tillfälligt kalla sensommaren verkar synas i djupare nyanser i sminkningar och lack och många berättar om kommande höstkollektioner och annat mustigt höst- och sensommarskoj vi har framför oss. Ännu har vi dock litet skön sommar kvar hoppas jag!:)




Veckans absolut värsta habegär väcktes av Bjooti. Kan nåt bli bättre än denna all hallows eve-box av Philosophy?

Veckans snyggaste är Inthemake i denna elblålila vision, dessutom matchar hon med ett rockigt lack!

Sminkan bjuder på en notd-orgie som heter duga, hur många som helst är ursnygga!

Bettieli har lackat naglarna med ett vackert, djupfärgat lack som jag blir och stirrar på.

Emelie har en katt med fnatt.

RQ plågar igen med fina swatches, Feline will be mine! (När plånboken slutat gråta:D)

Sminkjante gör en perfekt matchning med sina fina, gröna kattsynorgan.

Sen gör jag en allmän honnörslänkning till Sublim som spinner fina inlägg i rasande fart nuförtiden, tävlingar, lippies, gunk och recensioner, gillar!


(Bilderna lånade från Photobucket)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Sööötnos..;)

Badbomben sa...

Inthemake: Det var så vansinnigt vackert!:)

Anonym sa...

Sådär; nu har jag lagt till dig på min länklista - jag har läst och läst och läst din blogg nu, så den måste ju med såklart.:) Jag håller på att ta mig igenom alla de "nya" bloggarna på Pret-ty, så jag har inte hunnit tidigare.:)

Badbomben sa...

Sublim: Tack ska du ha! Jag märkte själv att jag inte har dig på min lista även om jag häckar hos dig så gott som dagligen, det ska jag åtgärda:)

Anonym sa...

Haha, plånboken hinner aldrig torka tårarna! ;)

Badbomben sa...

RQ: plånboken vrålar dramatiskt genast då jag klickar till rocketqueens blogg;D