Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

fredag 2 maj 2008

Fredagens NOTD och läppar



Kände för rött med glitter idag. Dagens lack är Rimmel 60 Seconds Vinyl Star i nyansen Movie Star. Färgen är glittrande, sprakande röd, en riktigt red carpet-färg. Lacket hade blivit aningen klumpigt i bagen så jag droppade några droppar Ciens remover i den så blev den mer vänlig mot mig. Avslutade minimanikyren med ett lager av Lumenes Top coat+quick dry.

Ögonen fick en mycket simpel sminkning, bara Hypnose på fransarna men läpparna däremot fick mitt allra rödaste och glammigaste läppstift, Maybellines Precious Ruby.

7 kommentarer:

Anonym sa...

åh älskar röda naglar och läppar till diskret ögon make! Kvinnligt och fint.

Veronica sa...

Jag älskar färgerna du har idag! Läpparna var fantastiska! Jag måste kolla in läppfärgen om jag kan hitta den!

Badbomben sa...

Linda: Tack! Jag tycker också att det är fint, litet gammaldags glamour!:) Du hade själv annars så fina röda stift framme häromdan!

Veronica: Tack!:) Man känner sig fin i färgen, tycker att det är så feminint med klarröda läppar!

Sminkan sa...

Snyggt med läppar och naglar i samma färg! Din mun såg verkligen fin ut!

Badbomben sa...

Sminkan: Tack! Jag gillar läppstiftet, sådär piggt och trevligt med riktigt röd mun ibland:) Har annars så ljus hy och ljusa läppar också så jag känner mig genast mer alert med litet maybelline på läpparna:)

Anonym sa...

urläckert!

Badbomben sa...

Sanna: Tack!:)