Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

torsdag 8 maj 2008

Min beställning från HQhair



....Tadaa!;D

Inte trodde ni väl att jag skulle klara mig utan en Philosophyprodukt? Nix; det blev en Lemonade shower gel! Något sött ville jag också ha så jag klickade hem en Aquolina body milk white chocolate, mums mums, en Badger balm lip balm stick Cinnamon bay och Opi-lacket Didgeridoo your nails!:)

Ni ska få recensioner av allihopa sen när jag haft en citronorgie i duschen, lackat mina naglar, balmat mina läppar och frossat i vitchoko! PAKET ÄR LJUVLIGT!

9 kommentarer:

Bitte sa...

Ha det så roligt:)

Badbomben sa...

Sminkjante: Tack, det ska jag ha!:)

Anonym sa...

Åh så skoj med leverans hihi, väntar oxå en från head2toe :o)
Är väldigt nyfiken på vad du tycker om Aquolinas white choklate , har använt dess body milks i marsipan, mandelmjölk och citronmaräng,(alla e så goda) men denna skulle jag också vilja testa-om den e god förstås !!

Badbomben sa...

Linda: Lyckans id som har provat så många aqualinagodingar! Jag är själv också förväntansfull vad som gällr den här, hoppas så att den är bra!

Badbomben sa...

dig, inte id:D tyrkfelsnisse in business.

Anonym sa...

Ohh jaaa, jag vill ha en utförlig beskrivning sen...allergin du vet ;)

Badbomben sa...

Inthemake: Det ska du få!;)

Sminkan sa...

Kul med paket! Härlligt att de kom idag! ser fram emot alla recensioner och notd:er!

Badbomben sa...

Sminkan: Jag har spammat min blogg hela dan idag, hann ren med en notd också:) Jag var så glad då lappen trillade genom luckan!