Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

måndag 19 maj 2008

NOTD: Rimmel magnetize


Dagens lack är två lager av Rimmels 60 seconds nail polish i nyansen 878 Magnetize. Det är en kall ljuslila med rosa toner. Lacket hade blivit litet klumpigt i necessären, det var visst en stund sen jag använde det. Droppade litet remover i det för att få mera flyt i det, ändå blev det inte riktigt lättanvänt men med top coat blev det någorlunda ok.

Nyansen påminner om våra krysantemer som vi fick i lördags, en ganska blommig tösnyans:)


Lacket har oftare det kalla, lila skenet som det har i första bilden men ibland, i varmare ljus blir den mer barbie som i det andra fotot ovan.

6 kommentarer:

Sminkan sa...

JA, du bär ju upp barbiefärgerna... Sött lack som ser klädsamt ut. Men jag stod inte ut med mitt rosa. Det ska bytas ut NU!

Badbomben sa...

Sminkan: Jag gillar litet flickiga lack. Men ibland vill jag ha nåt helt annat, svart eler mörkblått:)
Oj jag riktigt ser hur du inte står ut, stackarn!:)

Anonym sa...

Vilken fin färg! :) Rosa och lila kan man aldrig få nog av :)

Badbomben sa...

Johanna: Tack! jag tror ren min blogglayout skvallrar en hel del, lilarosa är pop;D

Anonym sa...

Sött och lite små romantiskt- jag gillar!! Och bilderna va jättefina :o)

Badbomben sa...

Linda: Tack!:) Du är alltid så snäll!