Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

söndag 18 maj 2008

Prover från HH Minerals


Gjorde just en beställning på gratis prover från HH Mineral cosmetics, tjohoo! Betalade endast 65 kr i porto, litet dyrare åt mig då jag bor i Finland men en bra chans att testa produkter.

Känner att jag nu måste lugna ner takten med mina hamstringsodysséer, gunkeskapader och shoppingbackanaler men 65 kronor eller ca 7 euro är ju nästan ingeting, eller vad tycker ni?:) Vad spännande det blir att prova, det är mina första mineralskuggor!
Även mineralconcealer och foundation blir skoj att testa. Dessa prover klickade min klick-knackorv hem:

1 x Mojave Earth
1 x Silken Matte Primer/Veil
1 x Light Complete Cover Concealer

1 x Glow/Glory Finishing Veil
1 x True Blush
1 x Fair prov

1 x Pink to Gold shimmer

1 x Emerald Fire

1 x Ruby Fire

1 x Deep Blue shimmer (i synnerhet denna ser jag framemot, åh!)


Bara att vänta på Postman Pat igen. Ni som provat på HH Minerals får gärna berätta era åsikter.:)

(Bild från
stock.xchng)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med prover, har inte testat detta märke jag heller..kske ska aktivera klickfingret ja mé :P

Anonym sa...

Haha, innan jag ens läst färdigt detta inlägg hade jag beställt gratisprover jag med. Usch vilken dålig karaktär jag har. :)

Anonym sa...

Jag beställde därifrån för ett tag sedan, ska bli kul att se vad du tycker, jag kan villigt erkänna att deras skuggor är aldeles för dåligt pigment i för min smak ;)

Badbomben sa...

Linda: Visst är det kul med prover, ett bra och roligt sätt att få testa hemma! Klickade igår hem litet parfymprover också:)

Mimmi: Men det visar ju karaktär att klicka hem! Och med vilken snabbhet du gjorde det! hatten av! Klick, klick;D

Inthemake: jo, det blir spännande att se. Hoppas att jag blir någorlunda nöjd med pigmentet, äsch att dom var för opigmenterade för dig:) Jag funderade länge mellan mineminerals och hh-minerals-prover. Mine ska jag nog testa i nåt skede men det här blev första just nu.

MouMou sa...

Itse en oo kokeillut, mutta voi, kuinka tahtoisin.:)

Badbomben sa...

Moumou: odotan noita kyllä innolla! Olen vielä niin neitseellinen mineraalijutskien kanssa että on hauska päästä kokeilemaan. Tää ei kovin kalliiksi tullut kun itse testerit tulivat ilmaiseksi, posti nyt kustantaa sen 7 euroa:) Ehkä sinäkin uskallat klikata joku päivä?

Sminkan sa...

Jag kommenterade ju visst det här igår... Nu blir jag ledsen. Blogger motarbetar mig!

Nå, jag skulle säga att jag inte är speciellt frtjust i HH Minerals men att jag, precis som ItM, ser fram emot att höra vad du tycker.

Badbomben sa...

Sminkan: Jag blir åtminstone alltid glad då du kommenterar så vi bryr oss inte om bajsblogger;)

Ok, vi ska se vad jag tycker om dom när dom väl anländer:)