Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

måndag 26 maj 2008

Önskevecka för er alla!


Tänkte att ni, mina läsare, skulle den här veckan få bestämma vad jag ska skriva om. Många har haft så skojiga och fantastiska önskeveckor så tänkte att en demokratisk, för alla öppen önskeföljetongsvecka kunde vara skoj, vad tycker ni? Kunde göra åtminstone ett önskeinlägg per dag? Vad vill ni läsa om och se här på bloggen i veckan, berätta i kommentarena!:)

(fotnot:Badbombens officiella önskelampa är lånad från stock.xchng.)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Wohoo, Önskevecka!

Jag skulle vilja läsa om märken som finns i finland men inte här i sverige :)

Badbomben sa...

Emelie: vilket bra förslag, jag ska försöka posta ett inlägg om det till kvällen!:)

Anonym sa...

precis vad jag tänkte på jag med....å då vill jag framförallt höra om guldkornen..;)

Badbomben sa...

Inthemake: You've got it!:)

Anonym sa...

Åh får man önska!!
En till EOTD med dig i gröna härliga nyanser, de va så vackert!

Badbomben sa...

Linda: Ska bli imorgon! Du ska få skönt och grönt! Kram!