Tvåspråkig beautyblogg, flerfaldig glädje. En episk & empirisk studie i läppstift, lödder, lack och en nattsvart katt. Kaksimiel..kielinen kauneusblogi. Sukellus lakkojen, saippuoiden, voiteiden, huulipunien, puutereiden ja yhden yönmustan Batman-kisun maailmaan.

onsdag 28 maj 2008

Rockabillybomb!


Inthemake beställde röda läppar, eyeliner och retrovibbar. Vet inte om jag nailade rockabillylooken helt och fullt, tänkte också litet vampig pinup men hoppas du gillar looken!;) Använde mig av:

-vita skuggan från Anytime Fantasytrion och en ljus gratisskugga över hela ögonlocket ända upp till brynbenet

-Nivea liquid eyeliner

-Lancomes Hypnose som jag delvis målade uppifrån och neråt för att få riktigt tunga glamourfransar

-Maybellineläppstiftet Precious Ruby och en liten gnutta rött glitterläppstift från H&M

-Lumenes lipliner Wild strawberry
-Anytimes makeuppuder, (ny produkt jag köpte idag) hade en gnutta Lancome photogenic från morgonen under

-Lumene concealer

-Loreal Blush delicieux



p.s. Vi far på fredagen till Estland, jiihaa! Ska till en ilusalong (skönhetssalong) på lördagen på en ultraljudsansiktsbehandling och få min första manikyr någonsin, härligt!:) Hinner ännu med åtm. en önskning om nån vill läsa/se nåt speciellt imorgon!

8 kommentarer:

Bitte sa...

Vad vacker du är. Passar otroligt bra i denna makeup.

Ha det så underbart skönt i Estland.

Badbomben sa...

Sminkjante: Tack snälla raringen!

Det borde bli fint väder ti helgen så det blir säkert att traska omkring i Tallinns gamla centrum:) Gud vad skönt det är med ansiktsbehandling!:)

Anonym sa...

Åh nu blev jag nästan lite tårögd;) huuuur söt är du inte? kanonfin!!! Super med örhängena med...Tack! Hoppas du får en underbar helg i Estland...kram

Badbomben sa...

Inthemake: Själv är du hur söt som helst! Du märkte örhängena, roligt! stor kram lilla metallvännen, du ska ju också snart på resa:)

Sminkan sa...

Mycket snyggt och en klassisk look! Jag gillar den!

Badbomben sa...

Sminkan: Tack Sminkus!:)

Anonym sa...

Klassiskt och vackert, du är jättesnygg! Åh härligt med Estland jag skulle också vilja åka dit. Du får rapportera sen ;o)

Badbomben sa...

Linda: Tack snälla Linda! Estland är skojigt, det har nog ändrats en hel del sen man var där första gången. Skönhetsbehandlingar är mycket förmånligare där än här:)